مسؤول بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه کردستان
مسوول بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه کردستان از حمایت 97 طرح از میان 291 طرح راه یافته به جشنواره جهادگران علم و فن‌آوری استان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۱۲۷۹
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمدرضا میمنت آبادی مسؤول بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه بیت المقدس در جشنواره جهادگران علم و فن‌آوری اظهار داشت: سازمان بسیج، جهاد علمی را سرلوحه خود را قرار داده و با حضور در عرصه‌های علمی و تحقیقاتی موجب شده تا پیشرفت‌های ارزنده‌ایی را به کشور و جامعه دانشگاهی عرضه کند.

وی افزود: پشتیبانی از محصولات دانش‌محور و استفاده از ترکیب همه اقشار جامعه از جمله دانش‌آموزان، دانشجویان، مدرسین و طلاب از جمله موفقیت‌های طرح جهادگران علم و فن‌آوری است.

وی گفت: سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری به گونه‌ایی عمل کرده تا ارزش نخبه‌ پروری از مادیات و سایر مسائل بیشتر باشد و زمینه‌سازی ظهور افراد با استعداد و نخبه در جامعه را فراهم کنیم.

مسوول بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه کردستان تصریح کرد: این سازمان در استان کردستان از میان 291 طرح دریافتی پس از ارزیابی‌ها و بررسی‌های انجام شده توسط اساتید مرتبط، 97 طرح را تایید و از آنها حمایت مالی صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: اگر سه مولفه نیروی انسانی، امکانات و نیازمندی‌ها را به هم مرتبط کنیم نظام جمهوری اسلامی ایران به پیشرفت‌های بزرگی در حوزه علمی می رسد.

 در حاشیه این جشنواره نمایشگاه دستاوردهای مخترعین و مبتکرین برپا می باشد.

ارسال نظرات