مسجد روستای دره ویان علیا از توابع بخش امام شهرستان سقز توسط بسیج سازندگی ترمیم و بازسازی شد.
کد خبر: ۸۷۸۱۲۸۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، فرمانده سپاه سقز در مراسم افتتاحیه این مسجد که بمناسبت هفته بسیج مستضعفین برگزار شد ضمن تبریک این ایام، اظهار داشت: بسیج سازندگی سپاه استان در راستای پروژه عمرانی، اشتغال‌زایی، کمک‌رسانی، پزشکی، عمرانی و فرهنگی به مناطق محروم و امور وابسته به اقتصاد مقاومتی فعالیت دارد.

سرهنگ یعقوب صفاری یکی از اقدامات فرهنگی در روستاهای سقز را احداث، ترمیم و بازسازی مساجد برشمرد و گفت: در راستای رفع فقر فرهنگی بسیج سازندگی این شهرستان کارهای خوبی انجام داده است.

او احداث منبع آب وسرویس بهداشتی، لوله کشی، نقاشی و رنگ آمیزی ،سنگ کاری و نمای بیرونی را از جمله اقدامات انجام شده برای این مسجد اعلام کرد.

صفاری در ادامه از زحمات و تلاش های شبانه روزی اهالی روستای دره ویان علیا و بسیج سازندگی شهرستان تقدیر و تشکر کرد و افزود: مساجد علاوه بر استفاده برای عبادت کردن، جهت برگزاری دوره‌های بصیرت افزایی معرفت شناسی مورد استفاده قرار می‌گیرد تا اهالی روستاها در مقابل نقشه‌های شوم دشمن مسلح و مجهز ‌شوند.

وی با بیان اینکه امنیت و آرامش کنونی ایران ستودنی است، اضافه کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با درایت رهبری و همراهی مردم در امنیت کامل به سر برده که نیروهای سپاه و بسیج، در این امنیت نقش بسیار مهمی ایفا کرده اند.

روستای دره ویان علیا(دره ویان شیخ) در بخش امام از توابع شهرستان سقز واقع شده که بیش از 50 خانوار را داراست.

ارسال نظرات