حجت الاسلام گواهی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله(ص)، گفت: کار به این سنگینی و بزرگی هر چقدر هم که مردم کمک کنند نیاز به مدیریت سازمان یافته دارد و دولت مردان باید برای پشتیبانی این حرکت عظیم موظف بدانند.
کد خبر: ۸۷۸۱۳۱۱
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ؛ حجت الاسلام عبدالعلی گواهی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله(ص)، با تشکر از تمام افراد و ارگان هایی که در شور آفرینی راهپیمایی اربعین سهیم بوده اند، اظهار داشت: کسانی که در گرم کردن تنور اربعین نقش داشته اند خداوند خیر دنیا و آخرت را به آن ها خواهد داد.

وی با بیان این که باید خاک پای مردمی که با استقبال خود از اربعین به ندای اباعبدالله (ع) لبیک گفتند را سرمه چشم خود کنیم افزود: در مسائل مذهبی و دینی هر چه امور مردمی تر باشد ارزشمندتر است ولی کار به این سنگینی و بزرگی هر چقدر هم که مردم کمک کنند نیاز به مدیریت سازمان یافته دارد و دولت مردان باید خود را موظف بدانند و پشتیبان معنوی این حرکت عظیم باشند.

حجت الاسلام گواهی خدمات شهرداری تهران در کربلا و نجف و خدماتی که به زائران اربعین کرده است را شایسته تقدیر دانست و گفت: این امور از توان مردم و اداره مردمی خارج است و وقتی نهادی مانند شهرداری تهران ورود پیدا می کند موجب سامان گرفتن این دو شهر و در نتیجه رفاه زائران و خدمت به آنان است و این که شهردار تهران شخصا این برنامه را رصد ومدیریت می کند قابل تقدیر است.

وی آبادی و عمران عتبات عالیات را وظیفه ای دینی و مذهبی خواند و خاطرنشان کرد: ارگان های نظامی از قبیل سپاه و بسیج به نحوی و ارگان های دولتی از قبیل وزارت کشور و دیگر وزارت خانه ها هم به نحوی باید در اداره این حرکت ورود پیدا کنند و این مشارکت ضرورت دارد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) با اشاره به نقش مردم در اربعین یادآور شد: نقش مردم در همین حد که موکب ها را اداره کنند و از زوار پذیرایی کنند باید باشد و اماکنی مانند مساجد و هیأت های مذهبی که امکاناتی دارند هم باید کارهای فرهنگی انجام دهند و از لحاظ فرهنگی این همایش بزرگ مذهبی را مدیریت کنند.
منبع ؛ رسا
ارسال نظرات