خبرهای داغ:
حجت الاسلام سید جواد علوی گفت: اگر ملتی بصیرت نداشت باشد، تاریخ دوباره تکرار می شود . بصیرت یعنی اگر فضای جامعه غبار آلود شد ، امام خودت را گم نکنی!
کد خبر: ۸۷۸۱۳۲۳
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از درچه، همایش بزرگ رهروان حضرت زینب (سلام الله علیها) صبح روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۵/۸/۳۰ مصادف با اربعین حسینی، با حضور جمع کثیری از خواهران شهر درچه به همت حوزه ی مقاومت بسیج حضرت معصومه (سلام الله علیها) در گلزار شهدای اسلام آباد این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام سید جواد علوی با بیان تاریخچه ای از چگونگی انتخاب خلیفه پس از رحلت پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) گفت: اگر ملتی بصیرت نداشت باشد، تاریخ دوباره تکرار می شود . بصیرت یعنی اگر فضای جامعه غبار آلود شد؛ امام خودت را گم نکنی! امام خامنه ای مکررا می فرمایند: أین عمار ؟؟؟ کار عمار یاسر چه بود؟ عمار یاسر در زمان امام علی (علیه السلام) هر کجا کسی در مورد امیر المومنین گرفتار اشتباه می شد میرفت و او را روشن می کرد، راه را به آن ها نشان می داد، امام بر حق را نشان می داد.

وی در ادامه بیان داشت : دشمن برای کشتن امام حسین (علیه السلام) از چه کسانی استفاده کرد؟ عمر بن سعد که هم بازی و هم سن امام حسین (علیه السلام) است و با هم بزرگ شده بودند. شمر که در جنگ صفین در کنار حضرت علی (علیه السلام) مجروح شد، حافظ کل قرآن کریم است؛ ۱۹ بار به حج رفته اما بصیرت نداشتند تا امام خود را بشناسند. فکر نکنید دشمن برای ضربه زدن به انقلاب ایران ضد انقلاب ها را در جلوی آقا می آورند، خیر! چهره های انقلاب را در جلوی رهبری قرار می دهند تا مردم گمراه شوند.

حجه الاسلام علوی در ادامه افزود : این زنان بودند که در دامان خود فرزندانی را تربیت کردند که امروز دشمنان جهان را به وحشت انداختند. دشمن تا وقتی که زنان از مسیر زینبی بودن خارج نشوند توانایی مقابله با آن ها را ندارد . امید رهبر انقلاب به خواهران و مادران حسینی و زینبی است. حضرت زینب ( سلام الله علیها) را الگوی خود قرار دهید.

ایشان در پایان سخنان خود هفته ی بسیج و پنج آذر سالروز تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی (ره ) را گرامی داشتند.

در ادامه این همایش با قرائت زیارت اربعین توسط مداح اهل بیت (علیه السلام) برادر حاج مجید مجیدی و اجرای نمایش اسرای کربلا توسط بسیجیان پایگاه حضرت زهرا (سلام الله علیها) به پایان رسید

ارسال نظرات