خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول درنشست خبری هفته بسیج:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول گفت:طرح های محرومیت زدایی در مناطق کوهستانی و سخت گذر این شهرستان به همت بسیج سازندگی شتاب گرفته است.
کد خبر: ۸۷۸۱۳۲۶
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹

سرهنگ عبدالامیر محتشمی راد روز شنبه در نشست خبری تشریح برنامه های هفته بسیج در ستاد مرکزی این فرماندهی افزود:ساخت 20 خانه محروم برای افراد تحت پوشش کمیته امداد در شهرستان دزفول آغاز شده که تاکنون 9 واحد واگذار شده ،سه واحد دیگر در هفته بسیج افتتاح می شوند ضمن انکه هشت واحد دیگر نیز تا پایان امسال تحویل خانوارهای نیازمند خواهند شد.

وی در ادامه با تشریح برنامه های هفته بسیج در دزفول گفت:همزمان با هفته بسیج ، طرح واکسیناسیون طیور توسط بسیجیان در 80 روستای شهرستان دزفول اجرا می شود.
وی بر ضرورت توسعه فعالیت های بسیج تاکید کرد و افزود:تا زمانی که بسیج وجود دارد دشمن نمی تواند خدشه ای به انقلاب وارد کند زیرا فرهنگ بسیجی برگرفته از فرهنگ عاشورایی است و باید همیشه در جامعه جاری باشد.
سرهنگ محتشمی در ادامه افزود:برگزاری 15 یادواره شهدا در نقاط مختلف شهرستان دزفول،غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا،برگزاری مسابقات ورزشی ،اعزام راویان و نخبگان بسیجی به مدارس،جشنواره غذا،برپایی ایستگاه صلواتی و اهدای سبد غذایی به 20 خانوار محروم در شهر صفی آباد از جمله مهمترین برنامه های هفته بسیج دردزفول می باشد.
وی اعزام پزشک به مناطق محروم توسط بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی دزفول را دیگر برنامه های هفته بسیج در این شهرستان برشمرد و گفت:مسابقه دوچرخه سواری ، جشنواره های فرهنگی و ورزشی در شهر میانرود و حمزه ،نشست بسیج پیشکسوتان ،افتتاح سینمای کودک و نوجوان از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای هفته بسیج در دزفول می باشد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول همچنین به فعالیت صورت گرفته از سوی بسیج در اربعین اشاره کرد و گفت:بسیج وظیفه انتقال نذورات مردمی به مرز چذابه را بر عهده دارد ضمن اینکه پایگاه بسیج حجت بن الحسن (ع) 250 میلیون ریال هدایای نقدی برای موکب دزفول در چذابه جمع آوری کرده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها