بسيج فرمانده سپاه ناحيه لردگان گفت: همزمان با گرامیداشت هفته مقدس 96 عنوان برنامه در لردگان در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۸۱۳۳۰
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛سرهنگ دوم پاسدار سيد مسعود موسوي بيان كرد: تجمع بزرگ مدافعان حرم در مصلي نمازجمعه لردگان، يادواره هاي ايست و تبريك، سركشي از خانوداه شهدا از برنامه هاي اجرايي هفته بسيج در اين ناحيه مي باشد.

فرمانده سپاه ناحيه لردگان برپايي نمايشگاه اقتصاد مقاومتي را يكي ديگر از اقدامات اجرايي هفته بسيج عنوان كرد و اظهار داشت: برپايي نمايشگاه اقتصاد مقاومتي به مناسبت هفته بسيج بر اساس اجرا نمودن منويات و تأكيدات رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه اي(مدظله العالي) در بحث اقتصاد مقاومتي يكي ديگر از برنامه هايي است كه از روز چهارشنبه 03/09/1395به مدت يك هفته شروع به كار خواهد کرد.

سرهنگ موسوي افزود: نشست هاي روشنگري و بصيرتي و افتتاحيه پروژه هاي عمراني نيز از جمله برنامه هاي اين ناحيه در هفته دفاع مقدس مي باشد.

وی به ایثار و فداکاری بسیج اشاره کرد و ادامه داد: تلاش می شود گوشه ای از این فداکاری را در این ایام بیان شود.

فرمانده سپاه ناحيه لردگان به اقتدار بسیج اشاره کرد و افزود: بسیج با قدرت در عرصه های مختلف حضور دارد و این حضور پر شور و با بصیرت دشمنان را درسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشته است.

انتهای خبر/

ارسال نظرات