تشریح برنامه های هفته بسیج در کوهرنگ؛

بسیج یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کوهرنگ گفت:بسیج یادگار ارزشمند موسس انقلاب اسلامی ،حضرت امام خمینی (ره) است.
کد خبر: ۸۷۸۱۳۳۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛سرهنگ دوم پاسدار کرم نظری در گفتگو باخبرنگار بسیج به تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت:با تشکیل بسیج توطئه ها و فتنه های شوم دشمنان خنثی و انقلاب در مسیر اصلی خود با صلابت حرکت می کند .

وی تشکیل بسیج را با هوشیاری و درایت بی نظیر امام راحل (ره) دانست افزود: بسیج لشکر مخلص خدا با تبعیت از ولایت در سخت ترین مراحل، با ایثار،فداکاری و از خودگذشتگی ایستاد و افتخار آفرید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کوهرنگ به لزوم مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به هدف و مسئولیت بسیج در خصوص حفظ دستاوردهای انقلاب برنامه هایی اجرایی بسیج ،حول محور دفاع از ارزشها و اعتقادات و موضوعات دشمن شناسی و بصیرت افزایی می باشد.

وی ادامه داد: هنگامی که آحاد مردم با اهداف شوم دشمن آشنا شوند توطئه های استبکباری خنثی خواهد شد و

بسیجیان با بصیرت و ولایتمدار توان مقابله با تمام تهدیدات را خواهد داشت و تاکنون در این امتحانات موفق بوده است و همیشه در مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی آماده و مهیا است .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کوهرنگ به برنامه های هفته بسیج درسطح شهرستان اشاره کرد و گفت: دراین ایام که مصادف با دهه آخر ماه صفر می باشد بیش از 30 برنامه محوری در رده های مقاومت بسیج اجرا خواهدشد.

سرهنگ نظری، برگزاری شورای اداری شهرستان به منظور ارائه گزارش دستاوردهای بسیج و تشریح برنامه های هفته بسیج با هدف جلب مشارکت دستگاهها،بروز رسانی تابلوهای تبلیغاتی متناسب با اربعین حسینی در هفته بسیج ، طرح ریزی تبلیغی در سایت ها و کانال های پر بیننده و همایش ائمه جمعه و جماعات را ازجمله این برنامه ها عنوان کرد.

وی گفت:برگزاری آبروي محله در روستاهاي چمن گلي و دشت زرين،اقدامات تحولي در اقتصادمقاومتي،ايجاد اشتغال،کارآفريني و تقويت کارگاه‌هاي کوچک اقتصاد مقاومتي،بهره‌برداري سالن 9 دي در کوهرنگ،نهضت روشنگري با موضوع بسيج،انقلابي و خدمتگزار و سرکشي ازخانواده هاي معظم شهدا،از دیگر برنامه هاي هفته مبارک بسيج در سطح شهرستان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار