فرمانده سپاه ناحیه مقاومت تفرش تمام ملت مرهون رشادت‌ها و ایثارگری شهدا دانست و گفت: بایستی راه شهدا را به بهترین نحو ادامه دهیم. اقتدار امروز شیعه و عزت و سربلندی امروز کشورمان را از برکت خون شهدا داریم.
کد خبر: ۸۷۸۱۳۵۲
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرگرد پاسدار صادقی در دیدار با خانواده شهیدان «یوسف، علی و مصطفی زرجینی» با تاکید بر اینکه حفظ آرمان‌های شهدا وظیفه امروز آحاد جامعه به ویژه نیروهای نظامی و انتظامی است، گفت: تمام ملت مرهون رشادت‌ها و ایثارگری شهدایی هستند که برای امنیت و آرامش امروز کشور در مقابل دشمن ایستادند.

وی افزود: بایستی راه شهدا را به بهترین نحو ادامه دهیم. اقتدار امروز شیعه و عزت و سربلندی امروز کشورمان را از برکت خون شهدا داریم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت تفرش تصریح کرد: شهدا برای دفاع از اسلام و حفظ آرامش و ایجاد امنیت در کشور از جان خویش گذشتند، امروز باید برای حل مشکلات و رفع گرفتاری خانواده این عزیزان تلاش کرد، این‌ها به نظام و اسلام خدمت کردند و از جان عزیزانشان گذشتند.

سرگرد پاسدار صادقی دفاع را یک تکلیف عقلی و شرعی دانست و گفت: رزمندگان و شهدا در دفاع مقدس با بهره‌گیری از آیات قرآن به تعهد خود عمل کردند و در راه اسلام و انقلاب به شهادت رسیدند اکنون بقیه مؤمنین باید بر عهد و پیمان خود با پروردگارشان باشند و در راه امام (ره) و تداوم انقلاب اسلامی ایستادگی کنند.

وی افزود: حفظ دین و توحید، حاکمیت اسلام، سرکوبی استکبار، تحقق عدالت، شکل گیری حجاب و عفاف و انسانی زیستن انسان مهمترین هدف شهدا و آرمان آنان است.

گفتنی است شهید یوسف زرجینی در سن 26 سالگی در منطقه بانه، شهید علی زرجینی در منطقه خیبر در سن 20 سالگی و شهید مصطفی زرجینی در 24 سالگی درمنطقه خیبر شهد شیرین شهادت را نوشیدند و به دیدار معشوق شتافتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات