مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه محلات
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه محلات ترویج تفکر بسیجی ضامن بقای انقلاب اسلامی دانست و بر ضرورت شناخت تفکر بسیجی بین نسل‌های آینده تأکید کرد.
کد خبر: ۸۷۸۱۳۵۹
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام صحرایی در همایش کمیته دانش‌آموزی بسیج که در حسینیه ناحیه محلات برگزار شد با اشاره به حضور پرشور و شعور عزادارن حسینی در همایش بزرگ اربعین گفت: تقویت و تعمیق زیارت اربعین وظیفه آحاد مردم، نهادهای مردمی و حکومت اسلامی است.

وی افزود: ترویج فرهنگ عاشورا و گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر از وظایفی است بر عهده همگان قرار دارد، ترویج فرهنگ عاشورا و مکتب امام حسین(ع) می‌تواند در مقابله با هجمه‌های دشمن اثرگذار باشد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت محلات مدارس را سنگری در مقابل هجمه فرهنگی دشمنان دانست و گفت: فرهنگیان و معلمان با اجرای منویات رهبری نقش مهمی در مقابله با این هجمه و تربیت نسل آتی بر عهده دارند.

حجت‌الاسلام صحرایی تصریح کرد: روحانیون، مبلغین و معلمین در برابر مردم مسئول هستند، معلمین نسبت به تربیت دانش آموزان وظیفه‌ای سنگین برعهده دارند باید کودکانی را تربیت کنیم که برای دفاع از ارزش‌ها لحظه‌ای در مقابل دشمن کوتاه نیایند.

وی افزود: کودکان مطالب حاشه‌ای را بهتر درک می کنند و این به دلیل برنامه ریزی و تلاش دشمن در عرصه تهاجم فرهنگی است که در پیش گرفته تا به انقلاب اسلامی ضربه بزند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت تصریح کرد: تربیت فرزندان در خانواده، مدرسه و جامعه محقق می‌شود.

حجت‌الاسلام صحرایی ادامه داد: بایستی روحیه و تفکر بسیجی در بین نسل آینده کشور نیز ترویج یابد چراکه تفکر بسیجی ضامن بقای کشور در مقابله با تمامی تهاجمات است.

شمس مسئول آموزش و پرورش شهرستان محلات نیز در این همایش با اشاره به حضور پرشور نیروهای بسیجی در دوران دفاع مقدس گفت: در دوران دفاع مقدس بسیجیان از احساسات و تعلقات دنیایی و زندگی گذشتند تا به هدف خود که دفاع از آرمان‌های اسلامی است، دست پیدا کنند.

وی افزود: آنچه که باعث می شد بسیجیان در این راه مصمم گام بردارند ایمان به خدا و اراده قوی و استوارشان بود، ارده‌ای که قابل وصف و درک برای ما نیست، باید به خوبی در زندگی رزمندگان و بسیجیانی که در راه رسیدن به هدف نیز به شهادت رسیدند تامل کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات