خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهبندان:

تفکر بسیج برترین شرف و افتخارآمیزترین مرتبه شهادت است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهبندان گفت:شهادت در مکتب تشیع پرواز از قفس دنیاست و نزد خداوند هیچ قطره ای محبوب تر از قطره خونی نیست که در راه خدا ریخته می شود.
کد خبر: ۸۷۸۱۳۷۴
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهبندان  در همایش رهبر کوچک گفت: شهادت در مکتب تشیع پرواز از قفس دنیاست و نزد خداوند هیچ قطره ای محبوب تر از قطره خونی نیست که در راه خدا ریخته می شود.

وی با بیان اینکه خون شهید گرمی و حیات را در پیکر جامعه به جریان در می آورد ازود بالاتر از هر عمل نیکوییی عمل نیکی وجود دارد ولی برتر از شهادت هیچ عمل نیکی وجود ندارد.

حجه الاسلام مرادی تفکر بسیج را برترین شرف و افتخارآمیزترین مرتبه شهادت معرفی نمود و اظهار داشت عشق به شهادت تبلور با شکوه و حماسه آفرین ایمان است و امید به شهادت قوی ترین انگیزه زیستن در دنیا به شمار می آید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نهبندان خاطر نشان کرد: شهید فهمیده با بستن نارنجک به خود و خلق آن حماسه ماندگار رشادت،دین مداری و بالاترین درجه ایثار را از خود به جا گذاشت که با عث شدنام این شهید بزرگوار همچون چراغ تابناکی برتاریخ بدرخشد.

وی گفت: گرامیداشت شهید فهمیده که به نوجوانان درس شهامت ،رشادت و شجاعت می دهد به جوانان الگو میدهد تا در راه شهدا بمانند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها