خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس:

سرعت پیشرفت علمی ایران بعد از قطع دست آمریکا یازده برابر متوسط جهانی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس گفت: ایران اسلامی پس از قطع ارتباط کامل با آمریکا و با وجود همه تهدیدات ،سرعت علمی آن یازده برابر متوسط جهانی شد و پیشرفت های بسیاری در حوزه هسته ای و نانو و نظامی صورت گرفت.
کد خبر: ۸۷۸۱۳۹۲
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس در همایش رهبر کوچک در هیئت رزمندگان فردوس عنوان کرد: ایران اسلامی در زمانی که زیر یوغ استعمار بود دارای بدترین شرایط از نظر فرهنگی ، اقتصادی ، نظامی و ... بوده است.

سرهنگ محمودی در ادامه عنوان کرد: ایران اسلامی پس از قطع ارتباط کامل با آمریکا و با وجود همه ی  تهدیدات ،سرعت علمی آن یازده برابر متوسط جهانی شد و پیشرفت های بسیاری در حوزه هسته ای و نانو و نظامی صورت گرفت.

وی در ادامه عنوان کرد: تمامی این پیشرفت ها تنها به خاطر اتکا به نیروی ایمان و اخلاص بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در سپاه فردوس تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما پرچمدار عدالت و استکبار ستیزی است و حامی همه کشورهای مظلوم و آزادی خواه است.

ماشاالله محمودی در ادامه گفت: روز به روز محبوبیت انقلاب اسلامی ما رو به افزایش است و علت همه این پیشرفت ها به خاطر ولایت فقیه و فرهنگ عاشورای حسینی است.

 
 بسیاری از گرفتاری ها بخاطر کنار گذاشتن جوانان با استعداد و توانمند است
 

امام جمعه فردوس نیزبا اشاره به اهمیت جوان ونوجوان در اسلام گفت: افضلیت به بزرگ بودن و سن زیاد نیست بلکه  جوان های کم سن نیز اگر فاضل باشند بزرگ و برتر هستند.

حجت الاسلام والمسلمین بابایی در ادامه گفت: سفارش پیامبر بر این بوده است که جوان ها ونوجوان ها را در یابند و برای آن ها خیر خواه باشند.

وی گفت: در زمان دفاع مقدس نیز جوان گرایی در جبهه موج می زد و امام بسیاری از جوانان را فرمانده های گردان ها و تیپ ها مختلف منصوب کردند پیامبر نیز فرماندهان جنگ های خود جوان انتخاب می کردند.

امام جمعه فردوس خاطر نشان کرد: شهید فهمیده هیچ علقه دنیایی نداشت برای همین رهبر کوچک شناخته می شود.

بابایی گفت: بسیاری از گرفتاری ها به خاطر کنار زده شدن جوانان با استعداد و توانمند و روی کار آمدن افراد کهنسال است .

وی تاکید کرد: زمانی کشور می تواند رشد کند که سیره رهبر انقلاب و پیامبر را در جوان گرایی پیشه کنیم.

در حاشیه این مراسم رزمنده بسیجی برادر دیاری به بیان خاطرات از هشت سال دفاع مقدس پرداخت
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار