برگزاری نشست‌های بصیرتی در 9 حوزه علمیه استان

مسوول سازمان بسیج طلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت هفته بسیج، نشست‌های بصیرتی در 9 حوزه علمیه برادران و خواهران سراسر استان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۸۱۳۹۶
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۱

جت‌الاسلام الله‌داد دادخواه ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه که در دفتر امام جمعه یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: تشکیل بسیج دانشجویی و طلاب یکی از ضروریات مورد نیاز است.

مسوول سازمان بسیج طلاب کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وجود تفاوت‌هایی در ساختار سازمانی بسیج دانشجویی و طلاب، یادآور شد: اما هر دوی آنها در واقع یکی بوده و اهداف و رسالت مشترکی دارند.

وی با تاکید بر انسجام و وحدت بیشتر میان طلاب و دانشجویان گفت: اگر این دو قشر با هم بوده و در کنار هم فعالیت کنند می‌توانند نقش موثری در انسجام و وحدت ملت داشته باشند.

این مسوول با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج، یادآور شد: هر ساله برنامه‌های فرهنگی و مذهبی متعددی به مناسبت این هفته پیش‌بینی و در سراسر استان اجرا می‌شود.

دادخواه، دیدار با خانواده شهدای روحانی، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری نشست‌های بصیرتی، تجلیل از جانبازان و ایثارگران روحانی و برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی را از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

مسوول سازمان بسیج طلاب کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نشست‌های بصیرتی هفته بسیج در 9 حوزه علمیه برادران و خواهران در مرکز و دیگر شهرستان‌های این استان برگزار خواهد شد.

دادخواه، اعزام روحانی به مناطق محروم استان و اردوهای جهادی و تبلیغی را از دیگر برنامه‌های این هفته بیان کرد و گفت: هر ساله بیش از 200 نفر روحانی همراه اردوهای راهیان‌نور به مناطق مختلف می‌فرستیم.

وی تعداد برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این هفته را 12 برنامه در قالب 6 عنوان برنامه فرهنگی، تبلیغی و جهادی بیان کرد.

ارسال نظرات