خبرهای داغ:
هیئت مذهبی حوزه بسیج دانش آموزی حضرت زینب(س) ناحیه اجرا نمود:
مراسم عزاداری اربعین حسینی به همت حوزه بسیج دانش آموزی حضرت زینب(س) با حضور قریب به 30 نفر از اعضای هیئت مذهبی حوزه در بسیج خواهران ناحیه نجف آباد برگزار گردید.
کد خبر: ۸۷۸۱۴۰۷
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در نجف آباد؛ در ابتدای برنامه استاد حوزه خانم مرادی سخنانی ایراد نمودند: « شما بچه های هیئتی منتخب هستید، شما سربازان امام زمان(عج) هستید و این جایی که حضور دارید متعلق به ایشان و شهدا می باشد. در حقیقت اگر دنیا و آخرت می خواهید سراغ قرآن و عترت بروید نکند که مثل زمان امام حسین(ع) هنگامی صدایش را بشنوید که بر سر نیزه باشد و دیر شده باشد که جهل مانع از شنیدن صدای امام زمانشان شد.»

ایشان در ادامه افزود: « متأسفانه ما روی زیارت عاشورا کار نکرده ایم و با معنا عجین نشده ایم. ما خوب شعار می دهیم ولی مهم بالا رفتن شعور حسینی است. پس بر ما وظیفه است که پیرو فرمایشات رهبری باشیم و ببینیم برای ظهور امام مهدی(عج) چه کرده ایم و بهترین الگو که همان قرآن و عترت است را انتخاب کنیم و الگوی شما باید حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) باشد.»

وی در پایان گفتند: « دشمن با استفاده از ماهواره و شبکه های اجتماعی در پی تغییر باورها و غیرت مردم در هر سن و جنسیتی است و در پی آن بدنبال تغییر الگوها و ارزش های جامعه اسلامی می باشد. پس وظیفه تان، امام زمانتان و مسیر اصلی زندگی تان را بشناسید و سپس زندگی تان را سامان بدهید تا بتوانید در برابر حربه های فرهنگی دشمن مقابله نمایید.»

گفتنی است این برنامه با مداحی خانم مقتدایی ادامه یافت و در پایان نماز جماعت برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها