بیانیه بسیج فرهنگیان به مناسبت هفته بسیج

در این بیانیه آمده است: ما فرهنگیان بسیجی آمادگی خود را برای حضور در صحنه های نبرد حق علیه باطل وتکفیر اعلان نموده و آماده حرکت به سوریه و عراق ویمن به فرمان ولی امر مسلمین جهان هستیم .
کد خبر: ۸۷۸۱۴۱۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، بسیج فرهنگیان استان یزد به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه بدین شرح است:

بسیج چه در دوران جنگ و چه پس از آن همواره در صف اول مبارزه با استکبار قرار داشته و در مقابل دشمنان چون کوه ایستاده است .

در دوران مذاکرات بعضی از کوته فکران در صدد راه دادن دشمن به این مرز و بوم و در پی تحریف گفتمان انقلاب از مسیری که امامین انقلاب ،حضرت امام (ره) و حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) مشخص کرده اند می باشد .

ما فرهنگیان بسیجی در سنگر تعلیم وتربیت در برابر این زیاده خواهی ها و افکاری که ما را در سیطره دشمنانمان بیاورد قاطعانه می ایستیم و طبق ایه " لن یجعل الله للکافرین علی المومنین سبیلا " نمی گذاریم استکبار و غرب بر این کشور اسلامی تسلط پیدا کنند و تا جهانی شدن این تمدن و تفکر بسیجی تلاش و مبارزه می کنیم و تا پای جان در این راه ایستاده ایم .

لذا ما فرهنگیان بسیجی ضمن حمایت صد در صدی از منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) تنها راه نجات آموزش و پرورش را اجرای کامل سند تحول بنیادین که مورد تأیید ایشان می باشد می دانیم و نسبت به سند استعماری و بنیان برانداز 2030 سازمان ملل که طرحی صهیونیستی جهت سیطره بر تعلیم وتربیت کشور و حذف مبانی اعتقادی و تضعیف بنیان های دینی و روحیه استکبار ستیزی می باشد مخالفت قاطع خود را اعلان می داریم .

در پایان ما فرهنگیان بسیجی ضمن تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی و مخلص ترین بسیجی زمان مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) آمادگی خود را برای حضور در صحنه های نبرد حق علیه باطل وتکفیر اعلان نموده و آماده حرکت به سوریه و عراق ویمن به فرمان ولی امر مسلمین جهان هستیم .

ومن الله توفیق

ابان ماه 1395 هجری شمسی

ارسال نظرات
آخرین اخبار