هاشمی در نشست سیاسی در بافق:

آمریکا، مانند بادکنکی توخالی است/ راه حل مبارزه با دشمن ازمنظر و نگاه رهبری

هاشمی در نشست سیاسی در بافق گفت: آمریکا ظاهرش مانند بادکنکی است تو خالی که افراد بی بصیرت آن را بزرگ می پندارند.
کد خبر: ۸۷۸۱۴۲۰
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، در دومین روز از هفته بسیج حوزه مقاومت فاطمه الزهرا(س) شهرستان بافق نشست سیاسی با حضور مسئولین نمایندگی حوزه و پایگاه ها با موضوع " بسیج و دشمن شناسی " برگزار کرد.

در این نشست حجة الاسلام محسن هاشمی با توجه به دیدگاه های رهبر معظم انقلاب دشمنان نظام را به دو دسته قسم دشمنان داخلی و دشمنان خارجی تقسیم کرد و به بیان علل و اهداف دشمن پرداخت.

هاشمی مهمترینعلل اصلی دشمنی اجانب را گسترش اسلامِ ناب در بین کشورهای جهان دانست و گفت: مهم ترین علت دشمنی گسترش اسلام ناب است چرا که آن ها پی برده بودند که اگر اسلام و احکام اسلامی در میان مسلمانان جایگاه واقعی خود را پیدا کند و به دیگر کشورها برسد، منافع آنها به خطر خواهد افتاد. لذا از روز اول بنای مقابله و مخالفت با اسلام و نظام اسلامی را گذاردند. و همه آنها ازاسلام ناراحتند و رنج می برند و همه آن دولت ها و قدرت هایی که عظمت اسلام را به زیان خودشان می بینند، امروز درمقابل اسلام، صف آرایی کردند.

وی افزود:پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری امام و مردم،دستاوردهای فراوانی به همراه داشته که از جمله آنها نفی سلطه سیاسی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی بیگانگان بود است.

بنابراین مهم ترین دستاورد داخلی انقلاب اسلامی،«قطع دست بیگانگان و چپاولگران و سلطه گران نامشروع از ایران و ملت و منابع وثروتهای آن» بوده است.

وی در ادامه سخنان خود به برخی از راهکارهای دشمنان در جهت براندازی نظام اشاره کرد و گفت:

تضعیف و تخریب باورهای دینی ،تضعیف ارکان نظام اسلامی ،تضعیف روحانیت ،تضعیف روحانیت ،القای ناکارآمدی دین ،تفکیک دین از سیاستو... از جمله تلاش های دشمن در جهت براندازی نظام بوده است.

هاشمی در پایان سخنان خودمهمترین راه حل مبارزه با دشمن ازمنظر و نگاه رهبری، توجه به سه اصل اساسی 1-هوشیاری و درک موقعیت2- جرأت اقدام و نترسیدن از سختی ها و خطرها3- ایمان و امید به آینده دانست.


ارسال نظرات
آخرین اخبار