خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه استان قم:

بسیج معجزه الهی برای نگهداری از انقلاب اسلامی است

جانشین فرمانده سپاه استان قم با بیان اینکه بسیج با نظر و عنایت الهی شکل گرفت، گفت: بسیج معجزه خداوند است که به دست امام خمینی(ره) و برای نگهداری از انقلاب اسلامی ایجاد شد.
کد خبر: ۸۷۸۱۴۳۱
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، رضا حافظی در گفتگو با خبرنگاران طی سخنانی با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج اظهار داشت: هرپدیده ای برای حفظ امنیت خود نیازمند  نگه دارنده است  و انقلاب اسلامی به یک نگهبان نیاز دارد که از آن محافظت کند.
 وی با بیان اینکه بسیج با نظر و عنایت الهی شکل گرفت، افزود: بسیج معجزه خداوند است که به دست امام خمینی(ره) و برای نگهداری از انقلاب اسلامی ایجاد شد، امام علی(ع) برای نگهداری از اسلام در روزهای اول بعثت رسول خدا این رسالت را انجام داد و از اسلام حفاظت کردند. 
جانشین فرمانده سپاه استان قم عنوان کرد:  افرادی که بسیج را حمایت کرده و یا حمایتی انجام نمی دهند همانند افراد زمان اهل بیت(ع) که با امام(ع) رفتار می کردند هستند، امام(ع) در برخورد با این افراد وظیفه و رسالت خود را انجام دادند، بسیج دارای وظیفه و رسالت است و اگر دولت ها از آن حمایت نکنند بسیج به رسالت خود به خوبی عمل می کند. 
حافظی با بیان اینکه بسیج سیل خروشانی است  که پیش می رود و آلودگی ها را کنار می زند، تصریح کرد: افرادی که از بسیج حمایت نمی کنند خودشان ضرر می کنند چون بسیج به امر الهی وظیفه و رسالت خود را انجام می دهد و از انقلاب اسلامی محافظت می کند. 
وی با اشاره به موفقیت های بسیج در عرصه های مختلف اظهار داشت: علی رغم کارشکنی و مخالفت برخی افراد و گروه ها، بسیج همچنان در حال و توسعه و موفقیت و شاخ و برگ این شجره طیبه در حال رشد است.
 جانشین فرمانده سپاه استان قم خاطر نشان کرد: امروز درمنطقه به خصوص عراق ، سوریه و  افغانستان مشاهده می شود که پرچم بسیج بالا است و به امید خدا در نیویورک  و لندن هم این پرچم الهی بالا می رود.
ارسال نظرات