مسئول مركز آموزش تخصصي كوتاه مدت شهرستان گرمي از برگزاری دوره كمك‌هاي اوليه و فوريت‌هاي پزشكي- امدادي در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۱۴۷۳
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۳

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل، محمد فتوحی با اعلام این خبر افزود: این دوره روز چهارشنبه سوم آذرماه جاری به مدت 8 ساعت برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌های مغان(گرمی)، پارس‌آباد و بیله سوار در مركز آموزشي تخصصي كوتاه مدت شهرستان گرمي برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این دوره‌ها در راستای توانمندسازی شاغلین ادارات این سه شهرستان برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، در نیمه اول آذرماه جاری شاهد برگزاری دوره‌های جستجو، امداد و نجات، پدافند غيرعامل و اطفاء حريق و راه‌هاي پيشگيري، در این مرکز خواهیم بود.

فتوحی با اشاره به اینکه دوره‌های مذکور با مجوز معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رياست جمهوری برگزار می‌گردد تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌های مذکور می‌توانند لیست کارکنان خود را برای شرکت در این دوره‌ها به شماره دورنگار 32639794 ارسال و يا براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 32639794 و33749500 تماس حاصل نمایند.

ارسال نظرات