به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج پانزدهمین یادواره شهدای والامقام حوزه مقاومت شهید نواب صفوی دهستان سردابه اردبیل و شهدای والامقام روستای عموقین در مسجد جامع روستای عموقین برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۱۴۷۵
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرنگار روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج پانزدهمین یادواره شهدای والامقام حوزه مقاومت شهید نواب صفوی دهستان سردابه اردبیل و شهدای والامقام روستای عموقین در مسجد جامع روستای عموقین برگزار شد.
در این یادواره که با حضور خانواره های معظم شهدا و ایثارگران، جمعی از مسئولین شهرستانی و جمعی از اهالی وبسیجیان برگزار شد سردار بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه بسیج شجره طیبه ای است که از امام راحل (ره) به یادگار مانده است گفت: امروز به برکت همین بسیج و تفکر بسیجی به استقلال و امنیت رسیده ایم.
وی شهدا را هدیه های الهی خداوند به بشر خواند و افزود: نظام اسلامی ایران بزرگتر از آن است که در مقابل گروهک های کوچک و ناچیز از اهداف خود دست بکشد و اگر می خواهیم همچون یاران امام حسین(ع) به ندای رهبر خود لبیک بگوییم باید شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را در سراسر دنیا فریاد بزنیم و جهانخوار بودن آمریکا و اسرائیل را به تمام دنیا اثبات نماییم.
خاطره گویی، پخش کلیپ، اجرای سرود و مداحی از دیگر بخش های اجرا شده در این یادواره بود.

 
 
 
 
 
 
خبرنگار: فردین منتظرنظام مغانلو
 
ارسال نظرات