خبرهای داغ:
کاهش شدید دما در گلستان منجر به یخ‌زدگی معابر و در نتیجه تعطیلی مدارس گشت.
کد خبر: ۸۷۸۱۴۸۲
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، استان گلستان در هفته جاری با کاهش شدید دما روبرو شد به‌طوری که برودت هوا منجر به یخ‌زدگی معابر و در نتیجه تعطیلی مدارس گشت.
در‌پاییز شاهد فصل زمستان شده‌ایم، اتفاقی که بیانگر همان تغییر اقلیم در کشورمان است. از نخستین ساعات روز شنبه این هفته، سوز سرمای هوا بوی برف و آغاز فصل سرد می‌داد.
سازمان هواشناسی استان هم وقوع چنین اتفاقی را پیش‌بینی کرده بود تا جایی که در این روزها بارش باران، برف و کولاک در محورهای اصلی و در سطح شهرستان اخبار زیادی از رسانه‌های مختلف را به خود اختصاص داده‌است.
به علت یخ زدگی بیشتر خیابان ها بر اثر برف و سرما بهتر است شهروندان با احتیاط کامل حرکت کنند و رانندگان حداقل سرعت را داشته باشند.
آخرین وضعیت راه های گلستان در ساعت 7 صبح چهارشنبه 3 اذر ترافیک سنگین در محور علی اباد کتول به گرگان است.
وضع هوای فعلی استان گلستان هم اکنون در مرواه تپه با 10- سردترین شهر گلستان، اینچه برون و کلاله با 7- شهرهای سرد بعدی هستند دمای فعلی گرگان 4 - می باشد.
بذرافشان روابط عمومی اموزش پرورش استان خبر داد:به علت یخبندان خیابان ها و سرمای زیاد تمامی مدارس 3 مقطع شامل ابتدایی - راهنمایی - دبیرستان - هنرستان گرگان تعطیل می باشد در سایر شهرها توسط خود ستاد بحران اون شهر تعطیل بودن تعیین می شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها