برگزاری همایش مشترک ائمه جماعات، هیات امنا و فرماندهان بسیج در شهرستان نمین

همایش مشترک ائمه جماعات،هیئت امنا و فرماندهان حوزه ها و پایگاهها بسیج به مناسبت هفته بسیج در سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهرستان نمین برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۱۵۱۶
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از نمین، حجت الاسلام صفر یوسف‌زاده در این همایش که در سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار شد اظهار کرد: تفکر بسیجی باید در جامعه گسترش یابد چرا که با این تفکر ظالمترین دشمنان نیز از ما بیم و هراس خواهند داشت.

امام جمعه نمین با تاکید بر وحدت واقعی بین مسلنمین افزود طبق روایات محکم اسلامی هر کس که در وحدت مسلمین اختلال ایجاد می کند باید با سنگین ترین اعمال مجازات گردد.

وی افزود: ائمه جماعات ما باید اهداف و تفکر حسینی را در جامعه تبیین کنند و این امر مهم را سرلوحه بیانات خود قرار دهند چرا که ما هر چه داریم از حسین(ع) و نهضت عاشورا است .

حجت الاسلام و المسلمین یوسف‌زاده با اشاره به اینکه ما به عنوان سربازان امام زمان باید وحدت واقعی توام با همدلی و همزبانی را در جامعه اسلامی گسترش دهیم افزود امروز دشمن با هدف تفرقه بین مسلمین اهداف شوم و خطرناکی در سر دلرد که باید با بیداری و بصیرت مسلمین این اندیشه دشمن را از ریشه نابود کنیم .

در اول این مراسم نیز سرهنگ حسین ایرانی فرمانده سپاه نمین ضمن خیر مقدم گویی به میهمانان و گرامیداشت یادو خاطره شهدای جنگ تحمیلی و مدافع حرم برنامه های هفته بسیج را تشریح کرد.

سرهنگ حسین ایرانی با بیان اینکه محوریت برنامه های هفته بسیج شهرستان نمین شهدای مدافع حرم و اقتصاد مقاومتی خواهد بود افزود همزمان بودن هفته بسیج با ایام عزاداری سالار شهیدان و ماه صفر مناسبترین راه جهت انتقال اهداف پیامبر اعظم(ص) و ائمه اطهار(ع) است .

فرمانده سپاه نمین از برگزاری نمایشگاههای و همایشهای اقتصاد مقاومتی در هفته بسیج خبر داد و افزود سپاه ناحیه نمین تمام تلاشهای خود را جهت تحقق بخشیدن منویات مقام معظم رهبری در هفته بسیج در تمامی ابعاد را خواهد کرد.

فرمانده سپاه نمین از اجرا شدن 50 برنامه شهرستانی و 200 برنامه پایگاهی در سه بخش مرکزی عنبران و آبی بیگلو خبر داد و افزود سپاه ناحیه نمین به صورت شبانه روزی تمام تلاشهای خود را جهت هر چه باشکوه برگزار شدن مراسمات در هفته بسیج را انجام خواهد داد.

 
 
 

ارسال نظرات