خبرهای داغ:

مردم شیراز به تماشای «یتیم‌خانه ایران» می‌نشینند

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس از آغاز اکران فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» در سینما پیام شیراز خبر داد و گفت: سانس فوق‌العاده این فیلم در سینما سعدی اکران می‌شود.
کد خبر: ۸۷۸۱۵۱۹
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱
رسول شهابیان از آغاز اکران فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» در سینما پیام شیراز خبر داد و اظهارداشت: این فیلم سانس فوق‌العاده این فیلم در سینما سعدی اکران می‌شود و تا زمانی که مخاطب داشته باشد به روی پرده می‌ماند.

فیلم یتیم خانه ایران به کارگردانی ابوالقاسم طالبی اشاره به خشکسالی و قحطی عظیم ایران از سال 1295 تا 1300 دارد. این قحطی با فقر، بیچارگی و در نهایت با کاهش جمعیت در ایران مواجه شد که همین امر در سرنوشت جامعه ایران به‌ویژه ظهور دیکتاتوری پهلوی نقش مهمی داشت.

وی با اشاره به اکران دیگر فیلم‌ها در سینماهای شیراز گفت: فیلم سینمایی «متولد 65» در سینما سعدی، «فروشنده» در سینما شیراز، «سیانور» در سینما فلسطین و «آس و پاس» در سینما ایران اکران می‌شود.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس با اشاره به اینکه از اواسط آذرماه فیلم‌های جدید در سینماهای شیراز اکران می‌شود، افزود:فیلم سینمایی «سلام بمبئی» از اواسط آذرماه برای اکران در سینماهای شیراز انتخاب شده که با توجه به محتوای فیلم پیش‎بینی می‌شود فروش خوبی داشته باشد.

شهابیان در پاسخ به این سئوال که آیا سیر صعودی میزان فروش فیلم‌های سینمایی که از ابتدای بهار آغاز شده همچنان ادامه دارد؟ خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه پاییز، فصل مدارس و مشغولیت‌های خانواده‌ها بیشتر است نسبت به بهار و  تابستان فروش کمتر بوده اما نسبت به سال گذشته فروش سینماها بهتر بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار