خبرهای داغ:
سرهنگ اله دانه گفت: برگزاری یادواره شهدا آبروی محله یکی از با ارزش ترین و تاثیر گذارترین فعالیت های سپاه و بسیج است که در واقع در قبال خون این شهیدان والا مقام بسیار ناچیز است.
کد خبر: ۸۷۸۱۶۲۲
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از روانسر، سرهنگ اله دانه اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا آبروی محله یکی از با ارزش ترین و تاثیر گذارترین فعالیت های سپاه و بسیج است که در واقع در قبال خون این شهیدان والا مقام بسیار ناچیز است.

 
فرمانده سپاه ناحیه روانسر: دشمن از آموزه های شهادت طلبی ملت ایران هراس دارد و می خواهد فرهنگ ایثار و شهادت را از ملت ایران سلب کند که با بیداری و هوشیاری مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی تاکنون موفق نشده است و ما نیز باید با حفظ این روحیه جهادی و انقلابی در راه حفظ و حراست از این مرز وبوم تمام سعی و توان خود را به کار بگیریم.
 

 

ماموستا ملا عبدالله غفوری در یادواره شهدا گفت: عزت و آبرویی که شهیدان به ایران اسلامی بخشیدند ماندگار و ماندنی است .

 

وی با بیان اینکه جوانان ایران اسلامی با اتکا به سلاح ایمان و ایثارگری در دوران دفاع مقدس ایستادگی و مقاومت کردند، تصریح کرد: امروز مردم ما امنیت خود را مدیون خون شهیدان، ایثارگران، جانبازان و خانواده های آنان می دانند.

 

امام جمعه روانسر اظهار داشت: ایستادگی در مقابل زیاده خواهی های استکبار جهانی از مهم‌ترین و بهترین دست‌آوردهای انقلاب است که باید همچون گذشته حفظ شود.

 

 معاون فرماندار روانسر نیز گفت: شهادت فرزندان ما بر گرفته شده از قیام خونین کربلا است.

 
 
 
بساطعلی نوری افزود: با حفظ فرهنگ ایثار و شهادت می توانیم از آرمان های انقلاب و رهبری پاسداری کنیم چرا که این انقلاب به برکت خون پاک شهدا و رشادت های ملت رشید ایران و بر مبنای ارزش ها بنا شده است.
 
برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید.
 
 
 
ارسال نظرات