خبرهای داغ:
در سومین روز از هفته بسیج برگزار گردید:
گردهمایی طلاب و روحانیون بسیجی شهرستان البرز روز سه‌شنبه همزمان با سومین روز از هفته بسیج در دفتر امام جمعه شهر الوند برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۱۶۲۶
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در گردهمایی عظیمی که طلاب و بسیجیان شهرستان الوند که با حضور جمع زیادی از طلاب و روحانیون و جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) و مسئولین شهرستان البرز برگزار شد،سرهنگ حسینعلی شیخ  ضمن تسلیت اربیعین حسینی و تبریک هفته بسیج  و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس به نقش بسیج در جامعه اشاره کرد.

وی با بیان اینکه روحانیت 4 هزار و 500 شهید تقدیم انقلاب اسلامی و ارزشهای آن کرد، بیان کرد: روحانیت در کنار دیگر اقشار مردم علاوه بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به وظیفه جهادی خود نیز عمل کرده است.
شیخ اذعان کرد: روحانیت بسیجی که دغدغه دفاع از اسلام را دارد باید طبق فرمایش امام راحل(ره) از مهم ترین رسالت خود یعنی پاسداری از شعار نه شرقی و نه غربی محافظت کن

جانشین ناحیه امام رضا(ع) با ذکر این مطلب که مساجد اصلی ترین پایگاه بسیج می‌باشند با تاکید بر اینکه امروز نقش روحانیون در مساجد تعیین کننده خواهد بود و روحانیون بسیجی می توانند با بصیرت افزایی و روشنگری باعث جذب در بسیج گردند به این نکته اشاره نمود که حضور جوانان و  بسیجیان و ایجاد پایگاهها در مساجد باعث نشاط و فعالیتهای فرهنگی بهتر در مساجد خواهد شد.

شیخ با اشاره به سخن امام خمینی ره کردند که فرمودند: اگر مسئولین نظام اسلامی از شما (بسیجیان) غافل شوند، به آتش دوزخ الهی خواهند سوخت؛ بار دیگر تاکید می کنم که غفلت از ایجاد لشگر بیست میلیونی،سقوط در دام دو ابر قدرت جهانی را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: 95درصد پایگاه ها در مساجد هستند، انتظار داریم با همکاری روحانیت مساجدی پایگاه ندارند احداث گردد.

1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها