در گرامیداشت هفته بسیج، گردهمایی شوراها و طلایه داران امربه معروف ونهی ازمنکر پایگاه های حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۱۶۳۰
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت هفته بسیج،گردهمایی شوراها و طلایه داران امربه معروف و نهی ازمنکر پایگاه های حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت به میزبانی پایگاه قدس در مسجد آقا شاهرود برگزار شد.

در این مراسم که برخی از اعضا ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود از جمله فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود، جانشین نیروی انتظامی شهرستان و بسیجیان حضور داشتند، حجت الاسلام عباس معصومی با گرامیداشت هفته بسیج و ایام دهه آخر صفر با بیان اینکه امام حسین(ع) قیام خود را بر پایه امر به معروف و نهی از منکر بنا نهاد اظهار کرد: امام حسین(ع) در راستای احیاء سنت پیامبر و امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد و جان خود را فدا نمود و اهل بیت خود اسیر شدند تا این فرهنگ و این مسیر هدایت حفظ شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی ما که نشات گرفته از قیام عاشوراست نیز این ویژگی را داشت که برای احیا امر به معروف و نهی از منکر و احیاء اسلام ناب محمدی(ص) انجام شد و امام راحل تاکید دارند ما هر چه داریم از این محرم و صفر است که باید حفظ کنیم.

معصومی با بیان اینکه تمام تلاش جبهه استکبار و دشمنان اسلام محو ارزش های الهی است خاطر نشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر بعنی تذکر و نصیحت و هدایت افراد جامعه به سمت نیکی و خیر و دوری از بدی و شر و این یعنی جامعه در راستای اهداف انسانی و الهی حرکت کند و این را دشمنان نمی خواهند.

برگزاری گردهمایی شوراها و طلایه داران امربه معروف و نهی ازمنکر شاهرود 

وی تصریح کرد: جامعه ای که دارای ارزش های الهی و انسانی باشد زیر بار ظلم و ستم و زور و تبعیض و خشونت و بی عدالتی نمی رود و در یک کلام زیر بار سلطه و استعمار قرار نمی گیرد و این را استکبارجهانی که خوی سلطه گری دارد اصلاً بر نمی تابد.

امام جمعه رودیان با تاکید بر حرکت در مسیر ترویج ارزش های الهی توسط بسیجیان گفت: ما امروز باید با رفتار و منش خود امر به معروف و مروج خوبی ها باشیم و باید بسیجیان ما که دارای تفکر انقلابی و الهی هستند در این مسیر پیشقدم باشند.

وی تاکید کرد: تفکر بسیجی که امام آن را بنیان نهاد مروج امر به معروف و نهی از منکر است و این را در عمل خود ثابت کرده و می کند و ما می بینیم بسیجیان با اخلاص در تمام مشکلات انقلاب و نظام در کنار این نظام بوده اند و این نهاد برخاسته از ملت توانست با انقلاب رشد کند و حافظ ارزش های انقلاب اسلامی باشد.

معصومی با بیان اینکه بسیج تجسم عینی امر به معروف در جامعه است عنوان کرد: تفکر و شاخص های بسیج همه معروفات و خوبی ها و ارزش های انسانی و الهی است و اگر دشمن با بسیج مخالف است برای این است که بسیجی مروج سلطه ستیزی، استکبارستیزی، ظلم ستیزی است و داعیه دار حق طلبی و خدمتگزاری و انقلابی گری و کمک به محرومان و مستضعفان است.

در ابتدای این همایش فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت سیدعلی حسینی زرگر با گرامیداشت هفته بسیج گزارشی از فعالیت های هیئت های امزر به معروف و نهی از منکر پایگاه های بسیج را ارائه نمود.

پخش کلیپ با موضوع هفته بسیج و امر به معروف و نهی از منکر از دیگر برنامه های این همایش بود.

برگزاری گردهمایی شوراها و طلایه داران امربه معروف و نهی ازمنکر شاهرود 
ارسال نظرات
پر بیننده ها