خبرهای داغ:
امام جمعه شهر سگزآباد:

ملتی که لباس شهادت بپوشد هرگز ذلیل نمی شود

امام جمعه شهر سگزآباد گفت: جامعه ای که فرهنگ جهاد و شهادت در آن زنده است از احدی نمی ترسد و از استکبار هیچ خوفی به دل راه نمی دهد.
کد خبر: ۸۷۸۱۶۳۴
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام بهاء الدین آقاحسینی در یادواره شهدای کارگری شهرستان بوئین زهرا به سخنرانی پرداخت.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهداء گفت: شهداء به ما هیچ نیازی ندارند و این ماییم که به شهدا نیازمندیم.
آقا حسینی با اشاره به اینکه فرهنگ جهاد و شهادت در مملکت ما نهادینه شده است خاطرنشان کرد: جامعه ای که فرهنگ جهاد و شهادت در آن زنده است از احدی نمی ترسد و از استکبار هیچ خوفی به دل راه نمی دهد.

امام جمعه شهر سگزآباد عاقبت به خیری را بزرگترین نعمتی دانست که خداوند به انسان عرضه می کند و بیان داشت: شهادت نهایت عاقبت به خیری بک انسان است که قطعا فقط نصیب کسانی می شود که لیاقت آن را کسب کرده اند.

وی بصیرت را از مهم ترین مقوله ها برای به تن کردن لباس شهادت دانست و عنوان کرد: ملتی که لباس شهادت بپوشد هرگز ذلت نخواهد داشت.

آقاحسینی با بیان اینکه ایران اسلامی در صحنه ها و میدان های مختلف آزمایش های سنگینی را پس داده است ابراز داشت اگر ملت ما در زمان صدر اسلام بودند یقینا قضایای کربلا تکرار نمی شد همانگونه که در فتنه 88 برای مقابله با فتنه گران حماسه آفریدند.

وی با اشاره به راهپیمایی عظیم اربعین اذعان داشت: لبیک یا حسین در کربلا، امسال جهان را فرا گرفت و یقینا این حرکت سال به سال بیشتر خواهد شد و این مردم عهد و پیمانی با سید الشهداء (ع) بسته اند که ناگسستنی است.

آقاحسینی در پایان سخنان خود اعزام 20 میلیونی زائرین به کربلا بدون هیچ محدودیتی را از برکت خون شهدا دانست و افزود: دشمن از حرکت اربعین سید الشهدا (ع) لرزید و وحشت به جانش افتاد.
2001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار