خبرهای داغ:
فرمانده بسیج مساجد و محلات سپاه استان قم مطرح کرد
فرمانده بسیج مساجد و محلات سپاه استان قم گفت: استان با جمعیتی بالغ بر یک میلیون و 200 هزار نفر بیش از 350 هزار بسیجی دارد.
کد خبر: ۸۷۸۱۶۳۵
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱
حضور بیش از 350 هزار بسیجی در استان قم
حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالمحمد عیسوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با اشاره به تاثیر بسیج در انقلاب اسلامی اظهار کرد: بسیج شجره طیبه‌ای است که از این شجره ثمرات زیادی برای کشور و امت اسلامی ایران به وجود آمده است، بسیج با اخلاص در نیت و خدمت به جامعه و مردم، دین خود را انقلاب و اسلام ادا کرده است.

وی ادامه داد: بسیاری از معضلات جامعه به دست با کفایت بسیج حل شدنی است، زیرا در بسیج طمعی وجود ندارد تا کسی بخواهد زراندوزی کند، بلکه بسیج و بسیجی از منافع خود هزینه می‌کند تا جامعه به حرکت درآید.

فرمانده بسیج مساجد و محلات سپاه استان قم افزود: بسیج همیشه با نیت پاک و قلبی سرشار از محبت به جامعه و اطراف خود نظر دارد و همین امر موجب رونق و گسترش بسیج در کشور شده است، بسیج که جمعیت آن به بیش از 25 میلیون رسیده، توانسته است که یک سوم جمعیت کشور را متوجه خود کند و تمام کارهای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی خود را پیش ببرد.

عیسوی با اشاره به بازتاب فرهنگ بسیج در داخل و خارج از کشور اظهار کرد: بضاعت کم اما همت بلند بسیجی، او را همواره در کشور به اوج رسانده است، بسیج بدون چشم داشت و با در نظر گرفتن اخلاص و معنویت به اسلام و مسلمانان خدمت رسانی می‌کنند.

وی ادامه داد: استان قم با جمعیتی بالغ بر یک میلیون و 200 هزار نفر و حضور بیش از 200 هزار تبعه خارجی، بیش از 350 هزار بسیجی دارد. بیش از یک سوم جمعیت استان بسیجی هستند و بسیج در استان قم فعالیت‌های خوبی را در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی و امنیتی داشته است.

فرمانده بسیج مساجد و محلات سپاه استان قم افزود: در استان موسسات فراوانی در زمینه‌های فرهنگی با بسیج همکاری می‌کنند، قم ام القرای جهان اسلام است و این شهر به لحاظ فکری و اعتقادی با وجود مراجع عظام تقلید و علمای برجسته جهان اسلام و روحانیت معظم جایگاه ویژه‌ای در سطح کشور و جهان دارد.

عیسوی خاطرنشان کرد: انسان‌های فرهیخته در استان قم باید آستین‌های خود را بالا بزنند و از دریای مواج علمی و اعتقادی در این استان برای نسل فعلی و آینده، بهره‌ها برده و جامعه بشری را سیراب کنند.
ارسال نظرات