روایت فرماندار زابل از اقدامات بنیاد برکت در شهرستان زابل

تعاونی‌هایی که زندگی روستاییان زابل را ارتقا داد

فرماندار زابل با اشاره به اقدامات بنياد بركت در استان سيستان گفت:بدون شک این خدمات نقش قابل‌توجهی در محرومیت‌زدایی از زابل و دیگر شهرهای سیستان و بلوچستان و توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی این مناطق داشته است.
کد خبر: ۸۷۸۱۶۵۹
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، هوشنگ ناظري در خصوص عملكرد بنياد بركت در شهرستان زابل اظهار داشت: بنياد بركت در استان سيستان و بلوچستان اقدامات و فعاليت هاي بسيار مؤثر و ماندگاري انجام داده است كه رضایت‌مندی و خشنودی مردم منطقه را به دنبال داشته است.
وي با بيان اين‌كه يكي از مهم‌ترين و بهترين كارهایي كه اين بنياد در سيستان و بلوچستان انجام داده است، ساخت مدارس و مراكز آموزشي و تجهيز آن با بهترين و به‌روزترين امكانات آموزشی بوده است، گفت: از مسئولان اين بنياد تقاضا داريم كه به شهرستان زابل در بخش ساخت مدارس و مراكز آموزشي نگاه ويژه‌‌تري داشته باشند.
فرماندار زابل با اشاره به مشكلات خشكسالي، بيكاري، معضلات واحدهاي توليدي و عدم نقدينگي در شهرستان، بيان داشت: بنياد بركت با راه‌اندزي تعاوني‌ها و كمك به روستایيان و كشاورزان توانسته خدمات شاياني را به مردم انجام دهد كه خواهشمنديم مانند گذشته و با واگذاري سهام تعاوني‌ها به مردم مناطق محروم در پيشرفت و آباداني استان اقدامات لازم را انجام دهند.
ناظري با بيان اين‌كه بنياد بركت توانسته با كمك و مشاوره به واحدهاي توليدي در مسير توليد و اشتغال كشور نيز قدم بردارد، گفت: از مسئولان بنياد بركت درخواست داريم از این به بعد هم در تمامي زمينه‌ها همراه و ياور ما باشند و نسبت به برطرف كردن محروميت در اين مناطق ما را ياري دهند.
ارسال نظرات