فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان:
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان، گفت: امروز فرهنگ بسیجی خاص مردم ایران نیست.
کد خبر: ۸۷۸۱۶۶۳
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان، سردار ترابی در جمع کارکنان و بسیجیان شرکت سهامی برق منطقه ای هرمزگان، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج و گرامی داشت یاد و خاطره ی شهداء، عنوان کرد: امروز فرهنگ تشکیل بسیج و نیروهای مردمی از مرزهای کشور عبور کرده است و تشکیل نیروهای مردمی در عراق و سوریه و یمن گواه این مطلب است.

وی، تصریح کرد: آسایش و امنیت کنونی میهن عزیز اسلامی مان حاصل رشادتها و فداکاری های شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس و سایر شهدای گرانقدر می باشد و از این رو حفظ یاد و خاطره این عزیزان بر همگان واجب است.

سردار ترابی، اظهار داشت: قطعا اگر کشورهای دیگر در پی دستیابی به پیروزی حقیقی و نهایی هستند باید از همان مسیر بسیجیان پیروی کنند، در این شرایط بسیج باید به عنوان بدنه اصلی رزمندگان ایفای نقش کرده و افتخار آفرینی کند.

وی، تاکید کرد: حفظ ارزش های انقلاب اسلامی وصیانت از اصل انقلابی گری مهمترین رسالت کنونی بسیج است.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان، یادآور شد: پیشرفت کنونی کشورو شهرها درابعاد فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و سایرعرصه ها به تفکر بسیجی برمی گردد.

وی، افزود: با اشاره به اینکه بسیج متعلق به جریان خاصی نیست گفت: بسیج متعلق به همه ایران و نماد وحدت ،همدلی، صداقت و یکرنگی است.

این مقام مسئول، بابیان اینکه امروز بسیج یک فرهنگ است و باید تفکربسیجی روز به روز در جامعه گسترش یابد گفت: بسیج از ابتدای انقلاب تا کنون منشاء خدمات فراوانی برای کشور بوده و از آن به عنوان یک نهاد ولایی، انقلابی و خدمتگزار یاد می شود.

وی، تصریح کرد: به دنبال پیروزی انقلاب اسلامی و قطع دست استکبار جهانی و منافع آنها در ایران، توطئه‌ها و فتنه‌های شیاطین علیه ایران روز به روز گسترش یافت. در چنین شرایطی امام خمینی (ره) در پنجم آذر 1358، فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند و فرمودند: مملکتی که 20 میلیون جوان دارد، باید بیست میلیون ارتش داشته باشد.

سردار ترابی،ضمن اشاره به برکات تشکیل بسیج مستضعفین با فرمان امام راحل، گفت: حضور موثر مردم ایران در دفاع مقدس و حضور به موقع و تاثیرگذار بسیجیان در عرصه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی از برکات تشکیل بسیج مستضعفین با فرمان امام راحل است و امروز نیز این فرهنگ از مرزهای کشور عبور کرده است و تشکیل نیروهای مردمی در عراق و سوریه و یمن گواه این مطلب است.

ارسال نظرات