پایگاه مقاومت بسیج کارمندی شهید اسفندمز شهرداری انار با حضور امام جمعه شهرستان ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، خانواده شهید اسفندمز، اعضای شورای اسلامی شهر ،مسئولین ، شهردار و پرسنل شهرداری در محل این اداره افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۸۱۶۶۵
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،پایگاه مقاومت بسیج کارمندی شهید اسفندمز شهرداری انار با حضور امام جمعه شهرستان ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، خانواده شهید اسفندمز، اعضای شورای اسلامی شهر ،مسئولین ، شهردار و پرسنل شهرداری در محل این اداره افتتاح شد.

رحیمی شهردار انار  ضمن خیر مقدم و تبریک هفته بسیج یادآور شد: پایگاه بسیج شهید اسفندمز شهرداری انار  اولین پایگاه بسیج در بین ادارات شهرستان انار است که تمامی کارمندان ادارات شهرستان میتوانند جهت عضویت در بسیج به این پایگاه مراجعه نمایند.

رحیمی شهردار انار ضمن یادآور شدن خاطراتی از  امدادگر و آزاده‌ی دوران دفاع مقدس درکتاب «من زنده‌ام»  به بیان خاطرات کوتاهی از خانم معصومه آباد از دوران کودکی تا پیروزی انقلاب، وقوع جنگ تحمیلی و ماجرای روزهای سخت اسارت در کنار سه زن دیگر ایرانی در زندان‌های عراق پرداختند.

وی با اشاره به  افتتاح پایگاه مقاومت بسیج در شهرداری خاطرنشان کرد :شهید اسفندمز از کارکنان این شهرداری بوده است و این پایگاه به نام این شهید بزرگوار نامگذاری گردیده است.

امام جمعه شهرستان  در ادامه این جلسه عنوان کرد: خداوند را شاکریم که بسیجیان ما با تمام وجود تحت الامر ولایت و رهبری هستند و ایمان، عبادت، خدمات آگاهانه و عاشق شهادت بودن خاص بسیج است و امروز می‌بینم که اگر مقام معظم رهبری امر به توقف و ایستادن بدهد بسیجیان توقف می‌کنند.

حجت الاسلام منتظری فرازهایی از فرمایشات امام خمینی(ره) در خصوص تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران در ادامه خاطرنشان کردو گفت: تشکیل بسیج یقیناً از برکات و الطاف جلیه خداوند تعالی بود که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ایران ارزانی شد.

وی تصریح کرد: بسیج نیروی کارآمد، مردمی، مخلص و خدمتگزار است که باید حرکت جهانی انجام دهد و افتخار می‌کنیم بسیج الگویی برای دنیا شده است.

امام جمعه انار گفت : تنها پشتوانه ای که باید به آن تکیه کرد بسیج و بسیجی می باشد و مسئولین اگر بخواهند وظایف خو را به نحو احسن و منظم انجام دهند و این پست ها برایشان ماندگار بماند باید قدر بسیجی و بسیجیان را بدانندو حتی دست آنها را ببوسند.

فرمانده ناحیه سپاه انار در ادامه با اشاره به اینکه بسیج خدمت داوطلبانه و خالصانه ارائه می‌دهد گفت: بسیج اگر در مجموعه شهرداری آمد و یا در مجموعه ادارات و مدیریت شوراها آمد باید از تفکر و خالصانه بودن بسیجی مدنظر قرار گرفته شود ودر نتیجه آن کار ماندگار خواهد ماند وحتی نیاز همیشگی کشور به بسیج است و هیچ‌چیز نمی‌تواند جای بسیج را در کشور پر کند.

وی در ادامه بیان کرد: گاهی برخی افراد محدودیت‌هایی برای بسیج ایجاد کرده‌اند ولی خودشان فهمیدند که اشتباه است؛ یکی از مظلومیت‌های بسیج این است  بسیج را متهم به افراطی، تندرو و انقلابی‌نما می‌کنند ولی این اشتباه است و همه به‌اشتباه خود پی برده‌اند.

مرادی زاده ضمن تشکر از رحیمی شهردار انار عنوان کرد : سال گذشته تنها شهری که مورد استقبال و تشییع ۲۱ شهید غواص و گمنام بجز درشهر کرمان انجام گرفت،شهر انار بود و این خود باعث شد که با حضور گسترده مردم هم شهردار و هم شهرستان انار مورد تحسین مسئولین در استان کرمان قرار بگیرند.

در پایان این جلسه  پایگاه مقاومت بسیج توسط مسئولین و خانواده شهید اسفندمز افتتاح گردید و همچنین با اهداء هدایایی از خانواده محترم شهید اسفندمز تقدیر شد.


ارسال نظرات