احمدیان در نشست سیاسی بصیرتی پایگاه بسیج بنت النبی شاهرود گفت: بسیج و تفکر بسیجی امروز بلای جان استکبارجهانی شده و این تفکر امروز سراسر منطقه غرب آسیا و آفریقا را در نوردیده و آمریکا را به زانو درآورده است.
کد خبر: ۸۷۸۱۶۷۲
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مرتضی احمدیان در نشست سیاسی بصیرتی به مناسبت هفته بسیج که به همت پایگاه بنت النبی حوزه بسیج جامعه زنان فاطمه الزهرا(س) در مسجد النبی شهرک انقلاب شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره امام راحل و شهدا و ایام دهه آخر صفر با اشاره به تشکیل بسیج در 5 آذر ماه سال 58 اظهار کرد: امام راحل با تشکیل بسیج این شبیه به معجزه انقلاب اسلامی را بیمه کرد و این تفکر را برای صدور به عالم ایجاد نمود.

وی افزود: امام راحل در پیام تشکیل بسیج صدور این انقلاب و این تفکر به جهان را بیان می کند و تاکید دارد که انقلاب اسلامی ایران برای رهایی مستضعفین جهان از زیر بار ظلم و ستم استکبارگران عالم است.

احمدیان خاطر نشان کرد: بسیج برخاسته از بطن مردم است و همین وابستگی به بدنه فعال جامعه است که این نهاد را پویا و فعال و زنده نگهداشته است و وابسته نبودن به نهاد و تشکیلات دولتی توانسته آن را از بسیاری از مخاطرات مصون نماید.

وی با اشاره به حضور بسیج در تمام عرصه های جامعه گفت: با تشکیل بسیج و پیوستن مردم به این نهاد مقدس مبارزه با گروهک ها شروع شد و بعد از آن جنگ هشت ساله تحمیل شد که بسیج در این برهه خوش درخشید و با حضور در جبهه ها دشمن تا دندان مسلح را مغلوب و منکوب کرد.

عضو شورای اسلامی شهر شاهرود ادامه داد: این حضور باعث شد امام خود را شرمنده بسیجیان بداند و بر خلوص بسیجیان غبطه خورد و دعا کند که خدا با بسیجیانش محشور گرداند و این نهایت عظمت و بزرگی این نهاد مقدس است.

وی اضافه کرد: در دوران سازندگی و بعد از آن تا به امروز بسیج در تبعیت از ولایت و حفظ ارزش ها و دستاوردهای انقلاب فعال و کوشا بوده و تمام همت خود را برای تعالی انقلاب در صحنه آورده و بسیجیان با اخلاص و از خودگذشتگی توانسته اند همچنان با اقتدار در کنار ولایت و انقلاب باشند.

احمدیان با بیان اینکه امروز استکبار بسیج و سپاه را دشمن درجه اول خود می داند گفت: علت این دشمنی این است که بسیج و تفکر بسیجی امروز بلای جان استکبارجهانی شده و این تفکر امروز سراسر منطقه غرب آسیا و آفریقا را در نوردیده است و آمریکا و ایادی او را به زانو درآورده است.

وی افزود: آینده نگری و ژرف اندیشی امام راحل سبب شده است امروز ایران اسلامی به برکت تفکر بسیجی در عرصه های مختلف علمی و فناوری و نظامی و دفاعی به رشد و شکوفایی رسیده و قدرت بازدارندگی ایجاد کرده و مرزهای جغرافیایی را طی کرده و دشمنان را در آنسوی مرزها غافلگیر کند.

فرمانده اسبق سپاه شاهرود با تاکید بر حفظ شاخص های بسیج توسط بسیجیان گفت: ولایی بودن،مکتبی بودن، ظلم ستیز بودن و ایثار و از خودگذشتگی و انقلابی بودن و با بصیرت و معرفت بودن از شاخص های بسیج است و باید این شاخص ها در بسیجیان روز به روز تقویت و عمق یابد.

وی تاکید کرد: رهبر انقلاب در بیانات مختلف بسیج را استثنایی و شبیه به افسانه بیان می کند چرا که این نیروی عظیم مردمی در طول 37 سال عمر انقلاب با صلابت و اقتدار در برابر استکبار و توطئه های آنان ایستاده است و امروز نیز آنها را در عراق و سوریه و یمن و بحرین زمین گیر کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها