خبرهای داغ:
به همت حوزه امام رضا (ع) سپاه گرگان ؛
خیمه گاه یاقوت سرخ در میدان بسیج به مناسبت ایام اربعین حسینی و پذیرایی و استقبال از زائرین کربلای معلی به همت حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) شهرستان گرگان برپا گردید.
کد خبر: ۸۷۸۱۶۷۹
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛ در شرایطی که گرگان هوای زیر صفر درجه را تجربه می کند و آسمان نزول رحمت الهی را برای مردم این شهرستان فراهم کرده است و می توان گفت شهر گرگان یکدست سفید پوش شده است اما برادران بسیجی حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) سپاه شهرستان گرگان با برپایی خیمه گاه یاقوت سرخ آماده پذیرایی از زائرین اربعین حسینی هستند .
شاید به جرات می توان گفت بسیج تنها نیروی مخلصی است در جهان که حتی در سخت ترین  شرایط آماده خدمت رسانی به مردم شریف ایران اسلامی است و بسیج ما می توانیم را به معنای واقعی معنا کرده است .
فرمانده سپاه ناحیه گرگان در حاشیه بازدید از این خیمه حسینی ضمن خداقوت به برادران بسیجی در مصاحبه با خبرنگار بسیج گفت : بسیج اسم رمز پیروزی انقلاب است و اربعین رژه بسیجیان جهان است .
وی همچنین ادامه داد : آنچه امروز برای بسیج حائز اهمیت است ایفای نقش برای رفع محرومیت از چهره انقلاب است و امروز به جرات می توان گفت که بسیج پرچم دار اقتصاد مقاومتی است .
سرهنگ مهاجر درپایان خاطر نشان کرد :برپایی خیمه گاه یاقوت سرخ به مناسبت اربعین حسینی و استقبال از زائرین اربعین حسینی در میدان بسیج شهرستان گرگان  نشان از آمادگی و در صحنه بودن بسیج دارد و سپاه شهرستان گرگان نه تنها در این ایام بلکه در ایام ماه محرم وصفر با برپایی ایستگاههای صلواتی نیز از عزاداران حسینی پذیرایی کرده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها