خبرهای داغ:
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

ولایتمداری مخلصانه شاخصه کلیدی بسیج است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ولایتمداری مخلصانه را شاخصه کلیدی و اصلی بسیج و بسیجیان دانست.
کد خبر: ۸۷۸۱۶۸۴
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷
ولایتمداری مخلصانه شاخصه کلیدی بسیج است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله محسن فقیهی ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: تأسیس شجره طیبه بسیج به دستور امام راحل نشان داد که چقدر این نیرو در مسیر دفاع از اسلام و انقلاب مؤثر بوده و توانسته با هدایت ولی‌فقیه از ارزش‌های اسلامی و الهی محافظت کند.

وی افزود: بسیج از ابتدا یک نیروی انقلابی و مردمی بوده و به لطف الهی امروز نیز با داشتن همین ویژگی‌ها منشأ خدمات بسیاری برای کشور بوده است و باید همین رویه و روحیه را کماکان حفظ و تقویت کرد.

این استاد حوزه همچنین با بیان اینکه توکل بر پروردگار عالم، محبت به اهل بیت(ع) و سیدالشهدا(ع) و تلاش در مسیر تحقق آرمان‌های مقدس اسلام ناب از جمله شاخصه‌های کلیدی بسیج است، گفت: بسیجی فردی است که به خاطر مسائل مادی به بسیج نیامده و توقعات مادی ندارد، بلکه او به خاطر حفظ اسلام و انقلاب و قصد قربت در این جایگاه قرار گرفته و همان طور که امام و رهبری بارها فرموده‌اند آحاد ملت ما به لطف خدا بسیجی بوده و در خط انقلاب و اسلام هستند.

وی با اشاره به اینکه بسیج حامی جدی اجرای احکام اسلام و حامی امر به معروف و ناهی از منکر است، خاطرنشان کرد: نیروهای بسیجی با اخلاص و ایمان در میدان حضور دارند و ما باید هر چه بیشتر برای گسترش و توسعه فرهنگی بسیجی با تاکید بر تقویت بعد ایمانی و خلوص آن‌ها تلاش کنیم.
ارسال نظرات