خبرهای داغ:
رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین:
رییس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(س) و رییس اداره آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از نقی بهبودی فرزند شهید اروجعلی بهبودی دیدار کردند.
کد خبر: ۸۷۸۱۷۰۷
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹

به گزارش حبرگزاری بسیج در قزوین، سید ابوالحسن نائینی رییس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(س) استان قزوین، علی‌پناه قویدل، رییس اداره آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و جمعی از کارکنان دانشگاه و بنیاد از نقی بهبودی فرزند شهید اروجعلی بهبودی و از کارکنان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(س) قزوین دیدار کردند.
در این دیدار، رییس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(س) استان قزوین گفت: دیدار با جامعه ایثارگران برای ما روحیه بخش است و افتخار می‌کنیم که در خدمت شما عزیزان باشیم.

وی با اشاره به مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس افزود: شهیدان از همه تعلقات و زیبایی‌های دنیا گذشتند و در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور یافتند تا بتوانند با شکست دادن دشمنان، آرامش و امنیت را به ما هدیه بدهند.

نائینی با اشاره به اینکه در کشورهای اطراف ما ناامنی است، گفت: امروز در کشور ما امنیت و آسایش وجود دارد و این را مرهون ایثارگری‌های شهدا در جنگ تحمیلی هستیم.

در ادامه این دیدار، رییس اداره آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، ضمن بیان مطالبی پیرامون ایثار و گذشت شهدا، از مقام و منزلت خانواده‌های شهیدان و ایثارگران تجلیل کرد.
وی افزود: دیدار از خانواده‌های شاهد و ایثارگر در قالب طرح سپاس در دستور کار بنیاد است و با مشارکت ادارات و سازمان‌ها، اجرا می‌شود.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها