نشست بصیرت افزایی به مناسبت هفته ی بسیج در فرهنگسرای گلستان با سخنرانی حجت الاسلام گواهی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه تهران بزرگ برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۱۷۳۵
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛  نشست بصیرت افزایی با حضور خواهران بسیجی ناحیه مقاومت شهید بهشتی در فرهنگسرای گلستان برگزار شد .

 حجت الاسلام گواهی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه تهران بزرگ در این نشست ضمن گرامیداشت هفته ی بسیج ،دفاع مقدس را تداعی کننده ی برجسته ترین فداکاری های بسیجیان دانسته و تاکید کرد: بسیج برای جنگ نیامد بسیج قبل از جنگ آمد و بعد از آن خواهد ماند.

وی در ادامه به نقش سازنده ی بسیج برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت:  سازمان بسیج مستضعفین یک کارکرد فوق العاده است و در تمام بخش های فرهنگی، سازندگی و اجتماعی ورود پیدا کرده است .به فضل پروردگار در عرصه ی سازندگی به موفقیت های بی شماری رسیده است چراکه در بسیج سازندگی عشق، ایمان و ایثار وجود دارد.

وی افزود: ریشه ی اصلی مدیریت بسیج دو چیز است توحید و ولایت و بسیجی از ابتدا به دنبال خودکفایی و استقلال بوده است .به عنوان مثال در قطره ی فلج اطفال بسیجیان در دو هفته ورود پیدا کردند و کار خدمت رسانی را به طور جهادی به پایان رساندند.

حجت الاسلام گواهی در ادامه به خلوص بالای بسیجیان در دفاع مقدس اشاره و تاکیدکرد: بسیج مظهر ثبات و امنیت است مایه ی خرسندی و امید برای مردم و بیم و هراس برای بدخواهان است

وی اذعان داشت : وظیفه ی بسیجی حفظ نظام و انقلاب اسلامی است و بسیجی برای خودش ساعت کار تعریف نمی کند. هرجا خطر فرهنگی و حتی امنیتی ببیند ورود پیدا می کند .


ارسال نظرات