مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:
برای بسیج توقف معنا ندارد، اگر از تفکر بسیجی فاصله بگیریم، سیلی خواهیم خورد.
کد خبر: ۸۷۸۱۷۵۸
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در همایش ائمه جمعه و جماعات، فرماندهان پایگاهها و حوزه های ماهنشان گفت: هنر امام راحل بود که بسیج را تشکیل دادند و امروزه می بینیم در اقصا نقاط دنیا به تبعیت از آن، گروه ها و بسیجی را تشکیل می دهند، امام برای پایداری انقلاب و اسلام خواست از تنه تنومند مردم استفاده کند چرا که شبکه های رسمی نظامی و انتظامی بود.

حجت الاسلام مسعود صفی یاری با بیان اینکه برای این انقلاب و نظام خون دلها خورده شده است، افزود: امام برای تنومند شدن این شجره طیبه خون دل خوردند، هدف امام با تشکیل بسیج مدیریت استراتژیک و به رخ جهانیان کشیدن وحدت و آرمان های انقلاب اسلامی بود، حرکت های با ارزش بسیجی و هرس و جوش های آن ها باید حفظ شود.

وی اظهارداشت: مقام معظم رهبری همان راه را با تمدن جهانی اسلام می بینند و انتظار دارند بسیج پیشبرنده و پیشرو باشد، اولین و اصلی ترین وظیفه بسیج ، حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ان است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: بسیجی باید قدرت تشخیص داشته و به مسائل پیرامون حساس بوده و شبکه ها و جریان های مختلف را رصد کند، به تهدیدات و آسیب های دشمنان داخلی و خارجی آشنا باشد، تا بتواند به موقع در برابر آنها بایستد.

وی با بیان اینکه در مدیریت جهانی رهبر انقلاب حرف اول را می زنند، افزود: ما باید حرف ها و حرکت هایمان سنجیده و مورد رضایت مقام معظم رهبری باشد، ما اسلام حسینی و اسلام یزیدی داریم، هستند کسانیکه سابقه انقلابی و همسنگری با ولایت و شهدا را دارند اما امروز در صف و جریان یزیدی ایستادند، اینجاست که باید بسیج راه را تشخیص دهد .

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و تشیع در صدد براندازی این نظام و انقلاب هستند، گفت: امروزه اگر رسانه ها را دنبال کنید می بینیم که از کوچکترین مسائل نمی گذرند با این وجود در خصوص عظمت پیاده روی اربعین حسینی هیچ عکس العملی و بازخوردی دیده نمی شود، دشمنان و مخالفان می خواهند با ایجاد شبهه اربعین و اصل اهداف و قیام امام حسین و انقلاب اسلامی را زیر سوال ببرند، مثلا شبه ای ایجاد کردند که چرا برای دیگر ائمه و پیامبران چهلم نمی گیرند و آمار غلط زائرین و اختلافات قومی و قبیله را مطرح می کنند.

حجت الاسلام صفی یاری تأکید کرد : بسیج باید حرکت ها و اقدامات دشمنان را رصد کند، بتواند به موقع عمل و ایستادگی کند، اگر بسیج بصیرت خود را بیشتر می کرد فتنه ۸۸ هرگز به جریان نمی افتاد، بسیج باید دغدغه داشته باشد و دغدغه ان هم حفظ آرمان های انقلاب و اسلام باشد.

وی با بیان اینکه شعار شاخص سال جاری در ماه محرم انی احامی ابدا عن دینی بود که باید در قلب و جان ما ریشه داشته باشد، بسیجی آلوده نمی شود و همیشه پشتیبان ولایت فقیه بوده و در رکاب امام زمان می جنگد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: شالوده تفکر امروز بسیجی شعار انی احامی ابدا عن دینی باید باشد، یعنی من راه را گم نمی کنم ، نگاه به نگاه حضرت آقا، همراه و همگام با رهبری نه عقب نه جلو می افتد زیر چتر دشمن هم نمی رود، بنابراین بسیج باید مدافع تفکر انقلاب و ولایی باشد.

حجت الاسلام صفی یاری اظهارکرد: فتنه ۸۸ خط قرمز نظام اسلامی است کسی که از آن اعلام برائت نکند و خود را از جریان های فکری و عملی آن دور نکند بسیجی نیست و پایبند به ارزش های انقلاب اسلامی هم نیست.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: بسیجی نباید ساکت بنشیند بلکه باید بیانات رهبر انقلاب را تحلیل و تبیین کند، بسیج باید وارد صحنه شده و شبکه های آسیب های اجتماعی را شناسایی و مدیریت کند و از مکتب فکری امام و انقلاب دفاع و حفاظت کند.

گفتنی است در ابتدای این مراسم امام جمعه شهرستان ماهنشان و فرمانده سپاه ناحیه در مورد بسیج و اهداف آن به ایراد سخنانی پرداختند.

ارسال نظرات