خبرهای داغ:
به مناسبت برگزاری یادواره 6 هزار شهید استان قم
پاسدار شهید مدافع حرم، شهید محمدحسین سراجی چند ماه قبل از شهادت، محل خاکسپاری خود را نشان داده بود.
کد خبر: ۸۷۸۱۷۹۱
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵
شهیدی که قبل از شهادت محل قبر خود را نشان داد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمدحسن عامری نسب از معلمان ناحیه یک آموزش و پرورش قم و از نیروهای بسیجی حوزه 6 بسیج شهید باهنر ناحیه امام حسین(ع) که در این حوزه، سال های طولانی را با شهید سراجی گذرانده است، با ذکر خاطره ای از این شهید بزرگوار می گوید: اوخر پاییز سال 94 بود که برای اعزام به منطقه رزمایش بزرگ بسیج متشکل از چند استان در اطراف قم، صبح زود در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) تجمع کرده بودیم؛ پس از عبور از قبور مطهر شهدا و قرائت فاتحه، به قسمت انتهایی گلزار رسیدم که دیگر قبر شهیدی در کار نبود و شهید محمدحسین سراجی در جایی نشسته و در حال قرائت قرآن بود. به شوخی به وی گفتم: اخوی! این محلی که بالای سرش قرآن می خوانی، قبر هیچ شخصی نیست! او هم مثل همیشه تبسمی کرد و پاسخ داد: "به زودی یک نفر در اینجا دفن می شود!"

وی می افزاید: این ماجرا گذشت، آن روز به محل رزمایش رفتیم، اتفاقا در روز پایانی رزمایش باران سختی گرفت و دیدم کاورش را به تن یکی از بسیجیان که از استان دیگری آمده و سردش شده بود، می کرد.

عامری نسب ادامه می دهد: بهمن 95، پس از شنیدن خبر شهادت محمدحسین، مدتی از این خبر شوکه و ناراحت بودم و حتی در مراسم تشییع شهید نیز نتوانستم شرکت کنم، تا اینکه یک روز برای فاتحه خوانی و ادای احترام به مزار شهدای مدافع حرم، سراغ قبر شهید سراجی را گرفتم و با کمال تعجب دیدم شهید، در همان محلی که روز رزمایش به من نشان داده بود، دفن شده است!

پاسدار شهید محمدحسین سراجی در سیزدهم بهمن سال 94 در جریان آزادسازی دو شهر نبل و الزهرا به دست تروریست های داعش به شهادت رسید و در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) به خاک سپرده شد.
ارسال نظرات