خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج اردویی گردشگری خراسان جنوبی گفت: سالانه تعداد 20هزار نفراز اقشار بسیج به اردوهای راهیان نورجنوب، غرب و شمال غرب کشور اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۷۸۱۸۲۷
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹

حاجی علی جلالی مسئول اردویی بسیج استان خراسان جنوبی درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهارداشت: سالانه تعداد 20هزار نفر از اقشار بسیج محلات ، دانشجویی، دانش آموزی، ادارات به اردوهای راهیان نور جنوب، غرب و شمال غرب کشور اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه این اعزام ها درطی 7 ماه ازسال و درچند نوبت است گفت: اعزام ها امسال ازابتدای مهرو با دانش آموزان دختر و پسرآغازشد، دراسفند ماه کاروان های دانشجویان و درپایان سال اعزام متقاضیان محلات را داریم.

جلالی عنوان کرد: برای برگزاری هرچه بهتراردوهای راهیان نورسالانه جلساتی را با معاونت های بسیج همچون آماد و پشتیبانی، طرح وبرنامه و سازمان هایی همچون بهداشت داریم که کلیه مسائل راهیان نورمطرح و درطول سال پی گیری می شود.

مسئول اردویی بسیج با بیان اینکه اردوهای راهیان نور بزرگترین عملیات فرهنگی است گفت: هدف ما دراین اردوها شناساندن دفاع مقدس و زحماتی است که رزمندگان و شهدا برای دفاع از میهن کشیدند تا بتوانیم این موفقیت ها و دلاوری ها را به نسل حاضرتحویل دهیم.

جلالی با بیان اینکه راهیان نور یک اردوی مهم فرهنگی و تفریحی است اظهارداشت : اردو راهیان نوربرنامه سال است و تمامی اقشاربسیج درآن دخیل هستند بنابراین با استقبال زیادی همراه است به طوری که امسال اعزام 200 درصدی را داشتیم.

وی با بیان اینکه راهیان نور تاثیرات شگرفی برمباحث فکری و فرهنگی جامعه دارد گفت: حضور راوی و روحانی درکاروانها و مطرح کردن ارزش های انقلاب و از نزدیک دیدن باعث بالا رفتن بارمعنوی و نجات افراد از بیراهه و فشارهای خارجی و جذب هرچه بیشتر افراد می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها