رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در سنندج

مدیریت جهادی حلقه مفقوده اقتصاد کشور/روحانی عذر خواهی کند

مصلحی با اشاره بی حاصلی مذاکرات گفت:نباید به دنبال فرافکنی بود و برای یک کار غلط هزار استراتژی آورد راه حل این کار عذرخواهی از نظام و مردم است.
کد خبر: ۸۷۸۱۸۳۵
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سهراب صلاحی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در نشست بصیرتی فرماندهان جنگ نرم در سنندج اظهار کرد: بسیج نهادهای مردمی است که ظرفیت های مردمی را برای پیشبرد اهداف عالیه انقلاب اسلامی ساماندهی می کند.

وی گفت: هدف انقلاب اسلامی در جغرافیای کشور ، حوزه بین المللی در حوزه جهانی تبدیل ایران اسلامی به قدرت بین المللی، استقرار تمدن نوین اسلامی و تبدیل شدن به قطب کشورهای آزادی خواه و ضد سلطه است.

وی با بیان اینکه هیچ تمدنی بدون وجود یک قدرت محوری شکل نگرفته است، بیان داشت: در تاریخ منطقه و در جهان اسلام فقط سه ملت مصر، ایران،بین النهرین تمدن ساز بوده اند.

صلاحی افزود: امروزه کسی از مصر نتوانستند انقلابشان را حتی یک سال سرپا نگه دارند و ریس جمهور منتخبشان در زندان است و یا از عراق انتظار پیش قراولی تمدن اسلامی را ندارد.

وی با اشاره به قدرت کشور ایران در منطقه و جهان خاطر نشان کرد: اگر ایران نبود داعش کل منطقه را گرفته بود از عراق و مصر انتظار پرچمداری و پیش قراولی تمدن اسلامی نیست اما از ایران اسلامی این انتظار هست، کشوری که 5 هزار سال سابقه تمدن دارد و قبل و بعد از اسلام پیش قراول این تمدن بوده است.

ایران اسلامی در راه قدرت بین المللی / ایران اسلامی امروزه قدرت فرامنطقه ی است

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور عنوان کرد: امروز آمریکا اعلام می کند که یک هماورد بیشتر ندارد و آن هم ایران است، ایران اسلامی برای اینکه قدرت بین المللی شود بیشتر راه را رفته است و امروزه قدرت فرامنطقه ای است و کسی نمی تواند بدون حضور ایران ترکیبات منطقه را فراهم سازد.

صلاحی خاطر نشان کرد: شهدا و امام شهدا موجب قدرت کشور در منطقه و جهان هستند.

وی در ادامه سخنان خود گفت: آمریکا که ادعای کشور قدرتمند دارد تمام توانش بر روی طبقه متوسط از نظر اقتصادی است و در حال فروپاشی است.

وی گفت: ایران کشوری است که هم پیشینه تاریخی و هم قدرت دفاعی سهمگین و هم نفوذ در منطقه دارد.

ایران در سیاست مستقل ترین کشور جهان است

وی ادامه داد: کشور ایران اسلامی در دفاع و امنیت حرف اول را می زند و از نظر علم و فناوری نیز خیز بزرگی برداشته است و در سیاست هم کسی نمی تواند بگوید کشوری مستقل تر از ایران در جهان وجود دارد.

وی قرار گرفتن کشور را در راهبردی ترین منطقه جهان(غرب آسیا) را از ظرفیت های ایران نام برد و افزود: نظریه مردم سالاری دینی در هدایت و حکوت کشور و نقش رهبری از دیگر ظرفیت های قدرت کشور است، رهبر کبیر انقلاب اسلامی که تمامی انقلابیون جهان از ایشان الگو گرفتند.

صلاحی افزود: انسجام اجتماعی ایران با توجه به تنوع نژادی بی نظیر از دیگر فاکتورهای قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

مدیریت جهادی حلقه مفقوده اقتصاد کشور است

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور با اشاره به رتبه دو رقمی اقتصاد کشور، گفت: ایران اسلامی رتبه 18 یا 19 را در دنیا دارا است در حالی که این اقتصاد ظرفیت تبدیل شدن به رتبه تک رقمی را دارد.

وی مدیریت جهادی را حلقه مفقوده اقتصاد کشور عنوان کرد و گفت: همان مدیریت جهادی که در جنگ با وجود تحریم هاو فشارها نگذاشت ایران ملتی تسلیم پذیر شود.

صلاحی با بیان اینکه ایران می تواند در مقابل زور گویان و سلطه گران راه تسلیم شدن، تسلیم نشدن را انتخاب کند، گفت: راه سومی نیز هست که در طول چند سال اخیر مشاهده شد که هیچ نتیجه ای از آن به دست نیامد.

هیچ نتیجه ای از مذاکرات عاید ملت ایران نشد

وی مذاکرات را راه سوم عنوان کرد و افزود: دولت ایران زحمت کشید اما پاسخ آمریکا چه بود؟ انها گفتند در صورت پای میز مذاکره آمدن تحریم ها برداشته می شود آیا چنین کاری صورت گرفت؟ در حالی که چنین نبود و ملت ایران هزینه زیادی صرف کرد.

اعتماد به آمریکا اشتباه است/ ملت ایران زیر بار حرف زور نمی رود

مسئول سازمان بسیج اساتید کشور با اشاره به اینکه ملت مسلمان در جهان غیر از خدا زیر بار حرف کسی نمی رود، ادامه داد: اعتماد به آمریکا اشتباه است زیرا آنها می گویند ایران نباید قدرت باشد و در حالی که دولت روحانی برای مذاکرات اظهار کرد که ایران قدرت نیست و چنین ادعای ندارد.

وی گفت: از دیگر شرایط این قدرت سلطه گر برای ایران، دست کشیدن از شعارهای انقلابی بود در حالی که جواب شنیدن چنین نیست و نخواهد شد ملت ایران از آرمان های سی و چند ساله خود که در راه مبارزه با همین قدرت ها زورگو و سلطه گر به دست آورده کوتاه نمی آید.

وی ضمن انتقاد از دولت روحانی گفت: دکتر روحانی ما باید امروزه شرمسار باشیم چرا که شما در ابتدای دولتتان دولت مبارزه با فساد را مطرح کردید اما فسادهای زنجیره ای اتفاق افتاد، باید شرمسار باشید.

مذاکره کشور سلطه گر با ملتی انقلابی جواب نمی دهد

وی راه مذاکره بدون نتیجه خواند و گفت: این راه جواب نداد چون آمریکا اعتقاد دارد که باید بر جهان حاکم شود و برای آن نیز باید در منطقه حاکم شود و برای این کار نیز باید ایران را حاکم شود و این معلوم است که مذاکره چنین کشور سلطه گر با ملتی انقلابی و با استقلال جواب نمی دهد.

راه حل بی نتیجه بودن مذاکرات فرافکنی نیست عذرخواهی است

وی با اشاره به تاریخ مذاکرات آمریکا گفت: سابقه نداشته این کشور بر طرف مقابل چیزی داده باشد و حال مذاکرات فقط یک سند توخالی بود و امروزه راهش نیست که با وجود بی حاصلی مذاکرات به دنبال فرافکنی بود و برای یک کار غلط هزار استراتژی آورد که خود همین دلیل اوردن نیز غلط و اشتباه است.

صلاحی راه حل این کار را عذرخواهی از نظام و مردم عنوان کرد و افزود: هیچ ابرقدرتی جرات نگاه چپ کردن به خاک جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

ارسال نظرات