اجتماع بزرگ بسیجیان مدافع حرم با حضور اقشار مختلف بسیج در جاسک برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۱۸۳۹
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از هرمزگان؛ اجتماع بزرگ بسیجیان مدافع حرم روز چهارشنبه با حضور اقشار مختلف بسیج ، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسسئولین جاسک در گلزار شهدای گمنام این شهرستان برگزار گردید . سرگرد پاسدار احمدی نیا فرمانده ناحیه بسیج در این اجتماع عظیم گفت: بسیج اثرگذارترین تشکیلات در ایران اسلامی و بلکه در جهان می باشد و فرمان روح خدا برای تشکیل سازمان مردمی بسیج ، امروز به عنوان یک شجره طیبه در عرصه داخلی و خارجی جهت پاسداری از ارزشهای انسانی به وجود آمده است .

احمدی نیا افزود: از بدو تشکیل بسیج، در تنگناها و دشواری ها و دسیسه های متعددی که علیه انقلاب اسلامی و نظام اسلامی توسط دشمنان خارجی و مزدوران داخلی آن ها تدارک دیده شده بود این بسیج بود که مقابل همه این توطئه ها ایستاد و انقلاب را بیمه کرد

فرمانده سپاه ناحیه جاسک گفت: امروز بسیج در عرصه جهاد کبیر حضور فعال دارد و ضمن عدم تبعیت از دشمنان اجازه سازش با مستکبران را به احدی نمی دهد . بسیج برای حراست و پاسداری از انقلاب با کسی تعارف ندارد.

حجت الاسلام مناقبیان امام جمعه شهرستان جاسک گفت: بسیج فقط یک شعار و نام نیست ، بلکه یک تفکر اسست و این تفکر برگرفته از ایثار ، شهادت و ایستادگی است.

امام جمعه جاسک افزود: آن روز که امام (ره) فرمان تاسیس بسیج را صادر کرد ، فرمود ، بسیج در دنیا باید به فکر حکومت جهانی باشد . تفکر بسیجی باید در سایه دنیای اسلام و جهان بشریت حاکم شود و اگر امروز می بینیم در جهان اسلام استقامتی در برابر ظلم وجود دارد ، این ها برگرفته از تفکر بسیجی است.

وی، خاطر نشان کرد: رسالت مهمی که امروز در اختیار ما هست این است که روز به روز بر عهد و پیمان خود با این نهاد مقدس بیفزاییم

ارسال نظرات