جشنواره جهادگران علم و فناوری در محل سالن همایش ادره کل کتابخانه های عمومی استان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۱۸۵۱
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جشنواره جهادگران علم و فناوری در محل سالن همایش ادره کل کتابخانه های عمومی استان سمنان برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج علمی پژوهشی  و فناوری استان سمنان ضمن خیرمقدم با بیان اینکه این جشنوار با محوریت نقش نخبگان در اقتصاد محصول محور برگزار می شود افزود: مرکز حمایت بیش از ۱۱۰ طرح تا سال ۹۴ حمایت کرده و از سال ۹۴ تا کنون ۲۰طرح حمایت شده و ۵ طرح درحال بررسی است .که در کل ۲۵ طرح حمایت شده است.

جلالی خاطر نشان کرد: در مرکز رشد ۶ طرح حمایت شده ۳است که  طرح در شاهرود و ۳ طرح در سمنان است.

در این جشنواره دکتر احسانی مدرس دانشگاه و عضو بسیج فرهنگیان درباره علوم انسانی و تسلامی سخنانی مطرح و اظهار کرد: مشکلی که در جامعه هست علوم انسانی نهادینه نشده یعنی شکافی مابین گروه های فنی و مهندسی و تجربی بین علوم  انسانی، اسلامی اتفاق افتاده است.

وی افزود: اگر نخبگان  مهندسین و.. علوم انسانی، اسلامی را بدانند در رسیدن به اهداف و پیشبرد برنامه های انظام مقدس جمهوری اسلامی خیلی تفاوت پیدا می کند.

وی با بیان اینکه ما از محصولات علم وفناوری استفاده می کنیم ولی انسانی زندگی می کنیم گفت: نیازهای انسانی و اجتماعی احتیاج به علوم اسلامی،انسانی دارد.

احسانی در پایان صحبت خود تذکر داد: این جامعه از لحاظ فرهنگی اسیب دیده وتا با علوم انسانی،اسلامی اشنا نشویم فایده ای ندارد.

در پایان جشنواره از خانواده شهید محمد پازکی طرودی به عنوان شهید علمی تقدیر و تشکر بعمل آمد.

برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری در سمنان
 
برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری در سمنان 
ارسال نظرات
پر بیننده ها