تمام امکانات و تجهیزات سپاه و بسیج آماده پذیرائی و اسکان از زائران پیاده امام رضا(ع)

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه از بسیج همه امکانات و تجهیزات جهت پذیرائی و اسکان زائران پیاده حضرت رضا(ع) در ایام پایانی ماه صفر خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۱۸۶۶
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی،فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه در گفتگو با «خبرنگار بسیج»: تمام امکانات و تجهیزات سپاه و بسیج آماده پذیرائی و اسکان از زائران پیاده امام رضا(ع) و مسیر تربت حیدریه به مشهد در ایام پایانی ماه صفر جلوه ای دیگر از پیاده روی اربعین حسینی را تداعی می بخشد.
فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه از بسیج هم امکانات و تجهیزات جهت پذیرائی و اسکان زائران پیاده حضرت رضا(ع) در ایام پایانی ماه صفر خبر داد.
سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار بسیج تربت حیدریه، اظهار داشت: پس از حماسه میلیونی اربعین حسینی در کربلا، همه نگاهها به روزهای پایانی ماه صفر و ورود کاروانهای زیارتی و پیاده حضرت رضا(ع) به مشهد مقدس دوخته شده تا بار دیگر جلوه ای از حماسه اربعین حسینی به خصوص در مسیرهای مواصلاتی تربت حیدریه به مشهد تداعی شود.
وی تصریح کرد: موقعیت جغرافیایی شهرستان تربت حیدریه بعنوان دروازه جنوبی کشور برای ورود به مشهد مقدس در ایام نوروز و تابستان و همچنین ماه صفر از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است، لذا با توجه به عبور سالانه ۷۰ هزار زائر پیاده در ایام پایانی ماه صفر، همه مردم و خیرین نیکوکار تلاش دارند تا به مانند مسیر کربلا به نجف از زائران امام معصوم(ع)پذیرائی کنند.
گرایلی ادامه داد: در همین راستا حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج در یک مسیر ۷۵ کیلومتری از ورودی شهر تا منطقه رباط سفید با برپائی موکب ها و ایستگاههای صلواتی از زائران پیاده امام رضا(ع) پذیرائی می کنند. فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه از ۱۶ سالن ورزشی سپاه و بسیج برای اسکان زائران در این مسیر خبر داد و گفت: سالن های ورزشی با امکانات و وسایل گرمایشی در داخل شهر و همچنین مسیر جاده آماده اسکان زائران می باشند.
وی یادآور شد: سال گذشته سالن های ورزشی بسیج و سپاه در مدت یک هفته بصورت میانگین هر شب ۵۰۰ زائر را اسکان می دادند. در همین راستا پایگاههای امدادی اورژانس و هلال احمر نیز در این ایام آماده خدمت رسانی شبانه روزی به زائران پیاده بارگاه منور رضوی هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها