خبرهای داغ:
جانشین ناحیه مقاومت سپاه شهرستان زیرکوه گفت: شعار مرگ بر امریکای ملت ایران که عده ای آن را تاریخ گذشته و از سر احساس می دانند از روی احساسات نیست بلکه نتیجه بصیرت و تعقل ملت ایران است.
کد خبر: ۸۷۸۱۸۷۴
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی؛ باهدف توسعه فرهنگ و تفکر ایثار وشهادت و از خود گذشتگی ومعرفی شهید فهمیده به عنوان بهترین الگو برای جامعه دانش آموز و تقویت روحیه انقلابی وجهادی وگسترش این فرهنگ دربین جامعه دانش آموزی والگوگیری نسل جوان از شهدای شاخص دفاع مقدس، همزمان با سراسر کشور همایش رهبر کوچک در هفت آموزشگاه شهرستان زیرکوه برگزار شد.

جانشین ناحیه مقاومت سپاه شهرستان زیرکوه در این همایش در جمع دانش اموزان آموزشگاه نمونه حاج حسن ناصری با تبریک هفته بسیج و تسلیت ایام اربعین حسینی بر رعایت حجاب اسلامی توسط دختران دانش اموز تاکید کرد و اظهارداشت: خداوند عفاف و حیا را برای زن جزو خصلت وجودی او قرار داده است از این رو همه زنان مسلمانی که دارای فطرت پاک هستند دارای این خصلت می باشند. عفاف روح پوشش است و پوشش کالبد آن عفاف, فلسفه حجاب است و حجاب تضمین کننده عفاف و حیا می باشد.

کریمی با اشاره به اربعین حسینی ،خاطرنشان کرد:جهان امروز تمام قد در مقابل اسلام ایستاده و این دشمنی ریشه کهنی دارد بنابراین یکی از مسائلی که وجود دارد، این است که زمانی که جهان تمام قد در مقابل اسلام ایستاده و هیچ چیز بجز فروش جنگ افزارها برایش مهم نیست، حرکتی که ما به عنوان یک حرکت انسانی در اربعین حسینی انجام می دهیم می تواند گویای رافت، مهربانی، همدلی و وحدت مسلمانان باشد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بر حفظ روحیه انقلابی گری تاکید کرد و گفت:روحیه انقلابی گری به معنای داشتن شجاعت، اقدام و عمل به موقع، ابتکار ورزی برای بن بست شکنی،نترسیدن از دشمن و تسلیم نشدن در مقابل دشمنان و امید به آینده و ایمان به وعده الهی است.

جانشین ناحیه مقاومت سپاه شهرستان زیرکوه تصریح کرد:به فرموده مقام معظم رهبری متاسفانه برخی به جای ترویج روحیه انقلابی گری به گونه ای سخن می گویند که نسل جوان و آینده ساز کشور به آینده انقلاب بی اعتماد و از راه امام دور می شوند.

کریمی با اشاره به اینکه امروز عده ای به دنبال برقراری رابطه با امریکا هستند،بیان داشت:رابطه با کشوری که امروز خود دچار بحران و مشکلات اساسی است دردی از ما دوا نمی کند.

وی ادامه داد:به فرموده مقام معظم رهبری امروز در هر نقطه از دنیا هر ملتی که بر علیه یک دولت مستبد قیام می کند شعار مرگ بر امریکا سر می دهد ، آیا بحران از این بالاتر وجود دارد؟ شعار مرگ بر آمریکا از سر احساسات نیست.

جانشین ناحیه مقاومت سپاه شهرستان زیرکوه،با بیان اینکه عده ای در صدد حذف شعار مرگ بر آمریکا هستند،گفت:این عمل یعنی بی بصیرتی .

وی خاطرنشان کرد:شعار مرگ بر امریکای ملت ایران که عده ای آن را تاریخ گذشته و از سر احساس می دانند از روی احساسات نیست بلکه نتیجه بصیرت و تعقل ملت ایران است.

کریمی ادامه داد:در جریان تبلیغات انتخاباتی در آمریکا شاهد افشاء بسیاری از حقایق و فجایع توسط دو کاندیدای ریاست جمهوری این کشور بودیم اما جای تاسف است که هنوز برخی افراد انگشت نما حاضر نمی شوند پا روی پرچم امریکا و اسرائیل بگذارند. گفتنی است در این همایش از دانش اموزان برتر بسیجی تجلیل شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها