فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: اقتصاد دولت هرچه کار آمد تر شود انقلاب ماندگار تر و هرچه کار آمدی را از دست بدهد مردم با یاس و تردید روبه رو می شوند و بستری برای نفوذی دشمن فراهم می شود.
کد خبر: ۸۷۸۱۸۸۹
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،سردار مرتضی کشکولی صبح در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی و تجلیل از تولیدکنندگان برتر اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی اظهار داشت: آنچه دشمن را ترسانده و به خشونت‌های حیوانی وادار کرده وجود همین فعالیت‌های انقلابی است و آنچه سبب می‌شود انقلاب اسلامی پررنگ‌تر شود داشتن حکومتی مردمی است.

وی گفت: در سطح کشور محرومیت‌زدایی 100 دهستان در دستور کار سپاه قرارگرفته که در استان لرستان پنج دهستان محرومیت‌زدایی می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) افزود: در این دهستان‌ها اقدامات زیرساختی، سلامت، فرهنگی، اشتغال‌زایی انجام می‌شود که برای هر دهستان 14 میلیارد تومان اعتبار لحاظ شده است.

وی با اشاره به اینکه اگر مملکتی اسلامی و مردمی‌تر باشد ماندگار می‌شود بیان کرد: یکی از دغدغه‌های صاحب‌نظران و نخبگان این است که چگونه می‌توانیم دولت را در اقتصاد کارآمد کنیم و افزایش کارآمدی نظام در حل مسائل اقتصادی دولت و معیشت مردم محقق شود.

سردار کشکولی تصریح کرد: هر چه دولت کارآمدتر باشد انقلاب ماندگارتر است و هرچه کارآمدی خود را از دست بدهد با یاس و ناامیدی مواجه می‌شود و بستری برای نفوذ دشمن فراهم می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: مقام معظم رهبری در سال 92 سیاست‌های 24 گانه ای در راستای  اقتصاد مقاومتی  به دستگاه‌ها ابلاغ کردند که تنها راه برون‌رفت از  تحریم‌ها و تنها نسخه‌ای است که می‌تواند مشکل کشور را حل کند.

وی اظهار داشت: در سیاست‌های 24 گانه مقام معظم رهبری دو هدف و چند رویکرد وجود دارد که هدف نخست آن پویایی و بهبود شاخص‌های مقاومت است.

 

سردار کشکولی بابیان اینکه برخی از صاحب‌نظران معتقدند تمرکز قدرت را باید در اقتصاد از بین برد افزود: اقتصاد مقاومتی به معنی تشخص حوزه‌های فعال و تلاش برای کنترل و بی‌اثر کردن فشارها است و باید حوزه‌هایی که به اقتصاد فشار می‌آورد را شناسایی کنیم.

 

وی با تأکید بر اینکه مقاوم‌سازی باید هوشمند باشد عنوان کرد: در اقتصاد مقاومتی باید آگاه‌تر و هوشمندانه کارکنیم تا انقلاب اسلامی پویاتر شود.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان بیان کرد: مقام معظم رهبری تأکیددارند اقتصاد مقاومتی باید الگوی الهام‌بخش نظام اقتصادی باشد و اسلام را عینیت بخشد به‌طوری‌که زمینه و فرصت را برای نقش آمیزی مردم در تحقق حماسه اقتصادی فراهم کند.

 

وی تصریح کرد: باید در راستای تولید به‌جایی برسیم که وابستگی به خارج نداشته باشیم و در راستای افزایش تولید داخلی و کیفیت محصولات داخلی تلاش کنیم.

 
ارسال نظرات