خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم گفت: امروز بر هیچکس پوشیده نیست که استفاده از ابزار هنر، گام اساسی در مبارزه با جلوه های جنگ نرم است و هنرمندان بسیجی پیشقراولان این عرصه هستند.
کد خبر: ۸۷۸۱۹۱۰
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۲

محمود علامه روشن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با گرامیداشت ایام هفته بسیج ابراز کرد: تشکیل نیروی مقاومت مردمی بسیج به فرمان حضرت امام(ره) در پنجم آذر 58 و استمرار فعالیت های آن با رهنمودهای مقام عظمای ولایت، دفتر آسمان را به گونه ای ورق زد که نعمت خدمت، امنیت، آرامش، صلابت و نشاط معنوی و تحرک انقلابی به مردم ارزانی شد.

وی افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، نقش تاثیرگذار نیروهای متعهد و حزب اللهی در حوزه های اقتصاد مقاومتی، علمی و فرهنگی و ضرورت پرداختن به مباحث فرهنگی- هنری و اشاعه آن در فضای مجازی و رسانه ها بر کسی پوشیده نیست.

مسئول سازمان هنرمندان استان قم ادامه داد: در جنگ نرم که به مراتب سخت تر از جنگ سخت است، ضرورت دارد افسران جوان با رصد مسائل مختلف داخلی و بیرونی جامعه و با آسیب شناسی و نیاز سنجی های دقیق و کارشناسانه، تهدیداتی را که کیان فکری و فرهنگی جامعه و قوام و دوام خانواده های اسلامی- ایرانی را نشانه رفته اند، شناسایی کنند.

وی خاطرنشان ساخت: هنرمندان بسیجی نیز همچون دیگر قشرهای بسیج که عهد بسته اند امام و رهبر خود را تنها نگذارند، در این راه پرفراز و نشیب، گوش به فرمان رهبر و مقتدای خود، شمشیر بصیرت و بیداری و مبارزه را از نیام کشیده و دشمن را از خانه فکر خود بیرون می کنند.

علامه با تاکید بر نقش هنرمندان بسیجی اظهار کرد: بسیجیان هنرمند استان در قالب فعالیت های هنری ارزشی و حلقه های صالحین، با تولید آثار فاخر و ارزشمند انقلابی و دینی رسالت سنگین خود را به عنوان پیشقراولان جبهه جنگ نرم، به زیبایی و درستی به انجام می رسانند تا جایی که دشمن زبون به هیچ وجه نتواند روشنی چراغ هدایت و استقلال و معنویت را از ملت و جوانان ما بگیرد.


ارسال نظرات