خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گلپایگان ازاجرای ۵۴ عنوان برنامه در هفته بسیج در ادارات و ارگانهای شهرستان گلپایگان خبرداد.
کد خبر: ۸۷۸۱۹۱۱
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج،سرهنگ محمد اسماعیل علیشاهی در جلسه ای که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، با حضور روحانیون و فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات و کارخانجات در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید اظهار داشت: بسیج مختص به ایران اسلامی نیست و هسته های مقاومت باید در تمام جهان شکل گیرد و در مقابل قدرتهای شرق و غرب ایستاد .

وی با اشاره به شکل گیری بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل گفت: امروز تفکر بسیجی را در فراسوی مرزهای جمهوری اسلامی شاهد هستیم و در هر کجا که مبارزه با ظلم و ستم باشد اسم بسیجی و تفکر بسیجی در آن است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیان داشت: الگوی بسیجی امروز گره گشایی کشورها و مردم ظلم ستیز و استکبار ستیزی است.

علیشاهی تصریح کرد: بسیج از نظر عمق و پیشرفت و صدور انقلاب موفق بوده است و اگر خواستار توفیق در داخل کشور باشیم باید از ظرفیت بسیج استفاده کنیم.

وی با اشاره به شکل گیری بسیج در ده ماه قبل از دفاع مقدس اذعان داشت: این فرمان نشان داد که بسیج تنها برای دفاع مقدس نیست و استفاده از تفکرات ناب بسیجی در تمامی عرصه ها می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان با اشاره به شعار بسیج انقلابی و خدمتگذار گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج ۵۴عنوان برنامه در ادارات و ارگانها برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تجمع بزرگ بسیجیان در روز ۵آذر افزود: اجتماع بزرگ بسیجیان در روز جمعه از میدان هفده شهریور به سمت مصلی نماز جمعه و با هدف تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل در قبل از خطبه های نمازجمعه برگزار خواهد شد و در ادامه برنامه از کتاب شهید ابوالفضل رکوعی در روز جمعه رونمایی صورت خواهد گرفت.

در ادامه جلسه از فرماندهان پایگاههای ادارات و کارخانجات توسط حوزه مقاومت شهید تندگویان تقدیر صورت گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها