امیر دریادار دوم عباسی فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت ارتش در اجتماع بزرگ بسیجیان مدافع حرم در جاسک گفت : تفکر بسیجی ما را از پیچ خطرناک دفاع مقدس نجات داد
کد خبر: ۸۷۸۱۹۱۳
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از جاسک؛ این اجتماع عظیم که با حضور اقشار مختلف بسیج در گلزار شهدای گمنام شهرستان جاسک برگزار شد ، امیر دریادار دوم عباسی گفت :به عنوان یک ارتشی و نظامی به خود می بالم و افتخار می کنم در زمان ولایتی ، خدمت می کنم که تفکر و باورهای بسیجی در نیروهای مسلح ما حکم فرماست وانقلاب اسلامی در کشور عزیز ما ، پیچ های تاریخی و خطرناکی را طی کرده است و بحمدولله به قله افتخار نایل آمده است .

وی افزود : مولفه های دفاع و جنگ در دنیا 9 مورد می باشد که در تمام دنیا در دروس نظامیان تدریس می شود ولی بسیج با افزودن مولفه ای دیگر که همان تفکر بسیجی است باعث شد نهاد نوپای انقلاب اسلامی شکل بگیرد و در برابر ناملایمات مقاومت کند .

عباسی خاطر نشان کرد : در آغازین روزهای انقلاب اسلامی ، زمانی که تئوری ها و دسیسه های متعددی در راستای براندازی های مختلف جهت جلوگیری از پیشرفت کشور طراحی می شد ، این تفکر بسیجی بود که کشور ما را نجات داد

فرمانده منطقه دوم دریایی ارتش گفت : تفکر بسیجی یعنی فقط برای خدا جنگیدن ، تفکر بسیجی یعنی رنگ و بوی الهی داشتن. هر جا که پشتوانه مسئولین نظام چه کشوری و چه لشکری مردم بودند ما آنجا پیروز بودیم و هر جا از اهداف نظام ، انقلاب و مردم فاصله گرفتیم در آنجا با شکست مواجه شدیم .

عباسی همچنین خصوصیات و ویژگی بسیجی را مکتبی بودن ، یعنی فقط و فقط نیتش برای خدا باشد، اطاعت محض از ولایت فقیه ، تواضع و فروتنی ، غیرت دینی ، حسن خلق ، یعنی بسیج الگو است ، مردمی بودن ، دشمن شناسی و مهم ترین ویژگی شهادت طلبی برشمرد .

ارسال نظرات