رضا باميري بسيجي حوزه امام علي(علیه السلام) پس از راه اندازي پرورشگاه شترمرغ گفت: اگر بسيج نبود نمي توانستم ادامه فعاليت دهم.
کد خبر: ۸۷۸۱۹۷۰
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛رضا باميري ازبسيجيان نمونه پايگاه دهنو حوزه امام علي (علیه السلام)است كه با كار و تلاش در جبهه اقتصادي توانست هم به سهم خود به اجرايي شدن اقتصاد مقاومتي كمك كند و هم براي خود و خانواده اش شغل ايجاد كند.

رضا باميري گفت:متولد سال1353 هستم و داراي دو فرزند دختر و پسر مي باشم.مدت 5 سال در يكي از مناطق اصفهان به عنوان كارگر در پرورشگاه صنعتي شتر مرغ كار و آموزش ديدم و مدت يك سال هست كه در شهر خودم مشغول به پرورش شترمرغ هستم.

وي ابراز كرد: تعداد 30 شتر مرغ در مجتمع دام داري بنده موجود مي باشد كه با كمك هاي دولت و بسيج سازندگي توانستم تسهيلات بگيرم و اين شغل را ايجاد كنم.

باميري گفت: كار اصلي من كشاورزي بود كه با وام هايي كه گرفتم توانستم در كنار كشاورزي به پرورش شتر مرغ هم بپردازم، پرورشگاه من به صورت سنتي اداره مي شود به نحوي كه حتي براي درمان شترمرغ ها از داروهاي بومي و محلي استفاده مي كنم و اين آمادگي را دارم تا آموخته هاي تجربي خودم را به ديگران انتقال دهم.
ارسال نظرات