همزمان با هفته مبارک بسیج،

نشست تبیین روشنگری تحولات منطقه و محور مقاومت در کوهرنگ

نشست تبیین روشنگری تحولات منطقه و محور مقاومت در خانه معلم شهر چلگرد برگزار شد .
کد خبر: ۸۷۸۱۹۷۷
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛جانشین فرماندهی ستاد سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام)استان چهار محال و بختیاری دراین نشست با گرامیداشت هفته بسیج به تبیین روشنگری در خصوص تحولات منطقه و محور مقاومت پرداخت .

سردار محمدعلی اکبری گفت:وظیفه اصلی بسیج،مردم داری و دفاع از حق و حقوق مردم در تمامی زمینه ها است و مردم وقتی بسیج را در کنار خود و مدافع حقوق خود ببینند مسلما با بسیج همراه و همگام خواهند شد .

وی ادامه داد:همراهی و همگامی بسیج با مردم افتخاری بزرک برای لشکر مخلص خدا است زیرا که ترس اصلی دشمنان نظام و انقلاب هم از همین موضوع می باشد و تمامی سرمایه خود را در جهت اختلاف و جدایی این پیوستگی و همدلی بکار گیری می کنند تا به اهداف شوم خود برسند.

سردار اکبری ولایت مداری را شاخصه اصلی بسیجیان عنوان کرد و این ولایت مداری را با حرکت خود جوش عشایر غیور این استان چهارمحال و بختیاری در اوایل انقلاب و بیزاری از بختیار و بیعت با امام راحل (ره) در آن زمان ثابت کردند .

وی افزود : ما باید یقین داشته باشیم که فتنه ها خاموش نخواهند شد و دشمنان این انقلاب هر روز با توطئه های خاص خود به دنبال تفرقه اندازی بین مردم و مسئولین و کمرنگ کردن ارزش های والای انقلاب اسلامی هستند و تنها راه مقابله و محفوظ ماندن در مقابل چنین نقشه ها و توطئه های شوم، هوشیاری مردم و مسئولین در سایه ولایت را می طلبد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار