در نمایشگاه اقتصاد مقاومتی مطرح شد؛

نمایشگاه دائمی اقتصاد مقاومتی در شهرستان زابل برپا خواهد شد

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه ی زابل عنوان کرد: به همت سپاه پاسداران نمایشگاه دائمی و یا موقت اقتصاد مقاومتی در شهرستان زابل برپا خواهد شد
کد خبر: ۸۷۸۱۹۹۰
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲
به گزارش خبر گزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان  علی ثمره حسینی در مراسم افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی عنوان کرد: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی به مناسبت هفته بسیج با هدف معرفی کارگاه‌ها و مشاغل خانگی، فروش محصولات و آگاه‌بخشی و اطلاع‌رسانی در راستای تولیدات محصولات و حمایت از محصولات اقتصاد مقاومتی و مشاغل خانگی برپا شده است.
وی افزود: در این نمایشگاه ۲۵ غرفه ای نمونه هایی از کارهای انجام شده در باب اقتصاد مقاومتی و همچنین عملکرد قسمت های مختلف بسیج در عرصه های مختلف به نمایش گذاشته شده است.
ثمره حسینی تصریح کرد: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی شهرستان زابل، به مدت یک هفته در سالن شرکت فرش دایر می باشد و در این راستا درصدد هستیم که یک نمایشگاه دایمی یا موقت از محصولات اقتصاد مقاومتی تولید محلی برپا شود.
فرمانده سپاه پاسداران شهرستان زابل ادامه داد: در این نمایشگاه محصولات فعالان اقتصاد مقاومتی منطقه شامل تولیداتی نظیر عسل، صنایع دستی و کشک وآچار محلی، در معرض دید عموم قرار گرفته و عرضه می شود.
گفتنی است؛ در ادامه، مسئولان حاضر در افتتاح نمایشگاه، از غرفه‌های مختلف جهت آشنایی با تولیدات و محصولات ارائه شده بازدید کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار