مسؤول بسیج اساتید هرمزگان گفت: صیانت از انقلاب اسلامی در برابر تندبادهای سهمگین توطئه‌های دشمنان بر دوش نخبگان جامعه است.
کد خبر: ۸۷۸۱۹۹۱
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان،احسان کامرانی در نشستی با اساتید بسیجی دانشگاه‌های استان هرمزگان اظهار کرد: فاصله انداختن میان مردم و نظام یکی از اصلی‌ترین توطئه‌هایی است که دشمنان ملت ایران از ابتدای انقلاب اسلامی به اشکال مختلف به دنبال تحقق آن بوده‌اند اما نگاه مترقی امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی به حضور و استفاده از مردم در بخش‌های مختلف موجب خنثی شدن این توطئه‌ها شده است.
 
وی با بیان این که صیانت از انقلاب اسلامی یک وظیفه اساسی بر دوش همه جامعه بخصوص نخبگان آن است، افزود: قشر دانشگاهی هر جامعه‌ای نقش جامعه پیشرو را در ایفا می‌کند که باید با رصد دقیقی مسائل و مشکلات پیرامونی خود به جامعه در قبال آسیب‌های احتمالی در آینده اطلاع‌رسانی کند.
 
مسؤول بسیج اساتید هرمزگان ادامه داد: جمهوری اسلامی در ذات خود حاوی ارزش‌ها و معیارهای اصیلی است که نقش الهام‌بخش در فضای پیرامونی خود دارد و دشمنان در تلاش برای غلبه بر این نقش و جایگاه است که به طور مکرر بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران توطئه می‌کنند.
 
کامرانی تأکید کرد: یکی از اصلی‌ترین محورهای صیانت از انقلاب اسلامی در حوزه مسائل اقتصادی است که باید تلاش کنیم تا جامعه را از شر مفسدان اقتصادی رهایی بخشیده و در عین حال کارآمدی نظام جمهوری اسلامی را در حوزه اقتصادی افزایش دهیم و این کار با گسترش اخلاق و معنویت در میان مسؤولین عالی اقتصادی کشور و توجه به منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی میسر است.
 
وی در همین زمینه ادامه داد: بروز هرگونه فساد اقتصادی در جامعه به اعتماد مردم آسیب وارد می‌کند و باید دستگاه قضایی کشورمان و دستگاه‌های نظارتی با عاملان فسادهای اقتصادی به نحوی برخورد کنند که نتیجه آن بازدارنده بوده و عملا به طور مکرر شاهد بروز این مسائل نباشیم.
 
این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: دشمنان مترصد کوچک‌ترین مفسده‌ای در ساختار مدیریتی جامعه ما هستند تا از آن در جهت ضربه‌زدن به انقلاب اسلامی استفاده کنند و لذا بیش از هر زمان دیگری مدیران جامعه ما باید از خود در برابر آسیب‌های بزرگی نظیر دنیاطلبی و خوی اشرافی‌گری صیانت کنند.
 
کامرانی از اساتید دانشگاه‌های هرمزگان نیز خواست تا به موازات ارائه دروس برای دانشجویان در کلاس‌های درس دانشگاه، مسائل و موضوعات شاخص اخلاقی جامعه را نیز به دانشجویان گوشزد کنند تا شاهد رشد علم توأم با اخلاق در جامعه باشیم.
ارسال نظرات